Foto bij Hoofdstuk 8

7 abo's! YEAH YOU GO GIRL! Of boy.... zolang je maar een DIRECTIONER BENT! (H)
http://24.media.tumblr.com/tumblr_m95fdvOvJH1rwk4ggo1_250.gif (dance)

Boven loop ik naar de plek waar volgens Niall mijn eigen badkamer is. Ik doe de deur open in de verwachting een klein kamertje te zien met een wastafel en een douche, maar wat ik zie overtreft alles: een kamer, net zo groot als mijn slaapkamer, met een bad, een douche, een wc, een wastafel die van de ene kant van de kamer naar de andere loopt, en een bubbelbad! Voor ik hier kwam wonen ging ik vaak met mijn moeder naar het zwembad om daar in het bubbelbad te gaan. Ondanks dat ik haar nu nog maar 2 dagen niet om me heen heb, ik voel me anders, en leeg. Mijn hele leven was mijn moeder er voor me. Om me te troosten, om met me te lachen. Ze was mijn beste vriendin, en nu is ze weg. Ik ga zitten op een krukje en begin weer te huilen, ik loop naar de wastafel en drink een glas water. Daarna neem ik een lange, hete, douche.
arr
Nadat ik me heb aangekleed in een comfortabele broek en een sweater loop ik naar beneden waar, tot mijn verbazing, Louis, Liam, Harry en Zayn al zitten. In mijn hoofd ga ik helemaal los, maar ik probeer niets te laten merken, want dat zou best awkward zijn. 'Is dit haar?' vraagt Liam stil aan Niall. 'Ja, hoezo?' 'Nou, ze is niet lelijk ofzo!' 'Weet ik, maar is ze niet een beetje jong? We schelen 6 jaar...' 'Ah joh, dat maakt toch niets uit? Liefde kent geen leeftijd, toch?' 'Ja, maar misschien vindt zij mij wel helemaal niet leuk?' 'Dan wacht je toch even? Je kent haar nu twee dagen, zij jou waarschijnlijk langer, maar jullie moeten elkaar gewoon wat beter leren kennen' 'Je hebt gelijk, ik wacht nog wel even' 'Ik heb altijd gelijk, weet je nog?' 'Dat is niet waar, papa Direction!' 'Nou...'. Daarna moeten ze allebij zacht lachen.
'Eh, hallo, ik ben Samantha Mei' zeg ik, en ik kijk verlegen de groep rond. 'Hee Samantha, ik ben Harry' en hij loopt naar me toe en geeft me een hand' 'Hoi' zeg ik zachtjes. 'Vas happenin' Sam! Ik ben Zayn' en hij geeft me een knuffel. Niall werpt hem een boze blik. Louis komt op me afgelopen en geeft me drie kussen op mijn wangen, dit keer wordt hij bijna gedood door Niall's blik 'Hey ik heet Louis, of de Tommo, of Boo bear, hoe je me ook wilt noemen. En, eh, gecondoleerd met je moeder' 'Bedankt, ik ben blij dat ik hier kan wonen' 'Dat begrijp ik, het is een gaaf huis'. Daarna komt Liam naar me gelopen en geeft me een hand 'Ik ga je maar niet zoenen anders wordt ik straks vermoord door Niall' ik kijk hem verbaast aan, zou Niall mij leuk vinden? Dat zou perfect zijn! Ik was al fan van One Direction sinds dat ze waren opgericht, en ik heb Niall altijd al aantrekkelijk gevonden, maar sinds ik hier ben heb ik het gevoel dat er toch meer is. Snel zet ik die gedachte uit mijn hoofd. Hij heeft me in huis genomen, dat hoeft nog niet te zeggen dat dat was omdat hij me leuk vond ofzo... 'Maar ik heet Liam, en jij bent dus Samantha. Nou, waarschijnlijk gaan we elkaar nog heel vaak zien, maar je lijkt me een aardig meisje, dus het lijkt me we leuk om je beter te leren kennen. Hee Niall' Liam kijkt naar Niall 'kan ze morgen anders mee naar de studio? Dan weet ze ook meteen een beetje hoe jou dag eruit ziet' 'Ja dat kan wel denk ik' zegt Niall 'zou je dat willen, Sam?' 'Natuurlijk!' is mijn antwoord.

Reageer (2)

  • SomeNights

    Are you crazy?
    NoI'm a pirate!
    Arr

    1 decennium geleden
  • OrangeRose

    loooooolll<3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen