Foto bij 0.5

Justin pov x

Ik stap uit de auto en toets het nummer in. Ondertussen zie ik de paparazzi al op ons afkomen. Gelukkig dat we autopech hebben, dan hoef je ten minste niet heel vrolijk en verliefd te doen. De telefoon gaat af en er word opgenomen. Ik leg uit wat er aan de hand is en ze zeggen dat ze er aan komen. Dit wordt dus lang wachten. Ik loop naar moise. 'Ik heb net de garage gebeld, ze kunnen elk moment komen.' Zeg ik. 'Is goed hoor' zegt ze glimlachend. Moise zat op de stoeprand en ik ging naast haar zitten. De paparazzi stond ondertussen al voor ons. 'Justin, justin ! Alles goed met je ?' 'Moise wat doe jij hier ?' Justin !' Allemaal verschillende stemmen die dingen vragen. Moise zucht. We negeren de paparazzi. Zo begon ik ook bij Selena. Meteen zeggen dat je een relatie hebt staat te opvallend. 'Mo, het kan best lang duren, ga anders met de taxi' stel ik voor. 'Ik denk niet dat hier taxi's komen.' Antwoord ze terwijl ze om zich heen kijkt. Ze heeft gelijk. Het is een verlaten parkeerplaats voor en niet goed lopende restaurant aan de weg. 'Ik denk het ook niet' antwoord ik droogjes. Ik weet dat ik beter moest acteren, maar ik had er nu echt geen zin.

'Hij doet het weer meneer.' Ik kijk op. Na een halfuurtje wachten was de automonteur eindelijk aangekomen en had het binnen een kwartiertje opgelost. 'Dankuwel meneer' zeg ik met een glimlach. 'Ik stuur de rekening morgen naar je' zegt hij. Ik knik en de man groet. Hij rijdt weg. 'Dat was echt lang wachten' zegt Moise lachend. Ik glimlach. 'Inderdaad, sorry nog. ' jij kan er toch niks aan doen' zegt Moise op diezelfde lachende toon. We stappen allebei in de auto.
Na een paar minuten in stilte gereden te hebben verbreekt Moise de stilte. 'Hoeveel auto's heb je er eigenlijk ?' Vraagt ze. Ik glimlach. 'Hoe kom je opeens bij dat onderwerp?' Vraag ik. 'Omdat we in 1 van je auto's zitten' antwoord ze droog. Ik lach. 'Ik heb er 7, en jij ?' Antwoord ik. Ik snap echt niet waarom ze dat zo graag zou willen weten. Ik denk dat ze gewoon de stilte wilde verbreken, want die was best awkward. 'Die van mij staan nog in Los Angeles.' Antwoord zij. Ik knik, 'oh, oke'.
We komen aan bij haar appartement en ze stapt uit. 'Echt super erg bedankt he justin,' zegt ze. Ik knik 'geen probleem'. Zeg ik glimlachend. Moise loopt weg en gaat naar binnen. Zo erg is nog niet eens. En ze is ook nog eens heel knap. Misschien dat dit wel minder erg wordt als met selena. We zien wel.

deze is echt slecht, en ik ben echt inspiratieloos maar we hebben al zolang geen nieuw deeltje geplaatst dat we ons schuldig voelde haha, bedankt voor je abbo en vergeet geen feedback te geven ! x

Reageer (3)

  • DeathlyHallows

    hij is niet slecht en gewoon z o snel verder gaan q:

    1 decennium geleden
  • Dare2DreamX

    Hij is toch niet slecht!!
    Haha ik ken het kem da ook voor :p
    Snel verder?!! (Y)
    xx

    1 decennium geleden
  • Mysteriously

    Ahh, eindelijk!! Hij is niet slecht!! <3
    SNEL VERDER!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen