Foto bij 16- True Love

ik hoor aan de stem dat het zayn is. ik geef geen antwoord. ik loop naar de badkamer en zet de douche aan, zodat hij denkt dat ik eronder sta en vanzelf weg gaat. ik plof op bed en kijk naar het plavon. op nieuw word er op de deur geklopt "maylie, ik ben het niall. ik weet dat je er bent doe open.." als hij er na 10 minuten nogsteeds staat besluit ik toch om hem binnen te laten. ik doe de deur van slot, laar niall naar binnen en sluit de deur weer achter hem. hij gaat op het bankje voor mijn raam zitten en gebaart dat ik naast hem moet komen zitten. ik ga naast hem zitten en kijk naar buiten. het is een tijdje stil. "heeft zayn een vriendin?" vraag ik snel, mijn stem klinkt gebroken en schoor. "niet meer.." antwoord niall. ik kijk op. ik volg het niet meer "aan de telefoon gistere zei hij dat hij van haar hield" "hij moet van de manager net alsof doen, en ze was niet alleen aan de telefoon dus hij moest" legt niall uit. "zou je me even alleen willen laten..?" vraag ik voorzichtig, hij knikt, geeft me een kus op mijn voorhoofd en loopt de kamer uit. ik zet mijn ramen wagenwijd open, ookal vries het hard buiten, zet mijn muziek hard aan en zing en dans luid mee. ik hou van zingen, zo maak ik altijd mijn hoofd even leeg, lekker weg van alles. ik ga op de vensterbank zitten en laat mijn benen uit het raam bungelen. de koele wind blaast door mijn haar. ik kijk naar het mooie uitzicht wat ik vanaf hier heb, ik kan zo over heel het bos kijken.

na een uurtje zo gezeten te hebben pak ik wat kleren uit mn kast, ik ruil mn short in voor een beige broek en mijn hempje voor een wit truitje, doe mijn grijze vanz aan, zet mijn knal roze beats op mn hoofd en huppel vrolijk met mijn muziek hard op naar beneden. gris mn jas van de bank en loop het bos in

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen