Bon ik ga al de namen veranderen:

Mijn tweeling broer: Rob
Nu d ebeste vrienden van mijn broer: Austin en Delles. (het zijn ook mijn vrienden.
En een mijn lief:Alie

Het was Kermis en ik kreeg geld om op atracties te gaan.
De 3 leuke atracties waren de rups de botsautos en d egeweren.
Het begon goed.
Bij Kersmis blijven we altijd in de huis van Austin, zijn moeder is heel lief.
Er waren er veel die daar bleven tijdens kermis omdat ze liever hadden dat hun ouders er niet waren en die hield een oogje in het zeil.
We gingen eerst op de botsautos, dat wa sleuk ant w ebotsen tegen elkaar.
Daarna was er een jongen van ongeveer 18 die altijd naar Austin en Delles keken. (zeiden ze)
Mijn broer bleef met Austin da jonge 'bespioneren (het is eenbeetje dom ma ale)
Ik en Delles gingen naar de ouders van Delles.
Ik denk dat hij bang was.
Daarna wanneer we weer allemaal samen waren gingen we naar Austin zijn huis.
Ik zag Allie die in de zetel zat.
Ik zag dat ze zich verveelde en omdat mijn vrienden (en mijn broer) bezig waren vroeg ik als ze zich verveelde.
Ze zei ja.
Ik was zeker dat het was omdat er zelf niet 1 vriendin was.
Ik zat naast haar in de zetel.We begonnen t epraten over Kermis en ik vroeg haar wat ze al had gedaan.
Bijna niks zei ze, ze vervolgde Ik ben vaak hier gebleven en eenbeetj op de ds gespeeld.
Wel ik ga ervandoor want Austin en Delles gaan bijna weg denk ik.
Op dat moment was ik nog nie verliefd , op school was ze eerder koppig.
Maar ze waren al weg.
Dus gingen ik alweer binnen.
Waarom kom je terug zei ze.
Ze zijn al weg en ik ga niet beginnen te zoeken.
Ze begon te lachen.
Ik vroeg haar hoeveel geld ze mee had ik denk dat ze 15 euro had of zoiets
Ik zei: datis niet zoveel.
Ineens zeiz e: zeg gaan we buiten een wandeling maken.
Ik zei: waarom niet.
Maar ik vond het raar we waren nooit samen.
Op school plaagden we elkaar en inneens vraagt ze om een wandeling te maken.
Deze hoofdstuk is klaar laat plaes reactie achter en ik zweer het ht is waargebeurt. PS: dat is al enkele maanden geleden
Vraag je je af als we al een koppel zijn? wel dat zal je zien als je verder leest

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen