Foto bij 15- True Love

"wauw maylie, ik wist niet dat je kon zingen" zegt Niall met zn mond half open, "je weet wel meer niet" lach ik niall pakt een krukje en komt naast me zitten
"wil je nog een liedje zingen?" vraagt hij poeslief lachend begin ik te zingen

, aan het eind van het nummer staan harry liam louis en zayn ook in de kamer "sorry.. heb ik jullie wakker gemaakt..?" "sorry?! dat was geweldig" roept louis opgewekt ik kijk de jongens 1 voor 1 aan, allemaal met een brede glimlach op hun gezicht, behalve zayn, hij kijkt schuldig. weetje, hij barst er maar in. ik sta op en loop naar mn kamer. doe de deur achter me op slot en gooi het raam open van mn woonkamer, er is een soort bank onder het raam, net een veel te groot vensterbank. ik ga er op zitten met mn laptop op schoot en steek een sigaret aan. ik word gebeld op skype door shelby, ik klik het weg en begin te typen "sorry shel ik kan nu ff niet praten" "oh oke jammer.. het is saai hier zonder jou" antwoord ze. ik voel me tegenover haar zo schuldig dat ik ben weg gegaan, "sorry schat, maar het komt goed, je hebt bijna vakantie en dan zorg ik dat je hier heen kan komen X" en ik doe mn laptop dicht. ik druk mn sigaret uit aan de muur buiten het raam en gooi hem naar beneden.

ik ga op mn bed liggen met mn ogen dicht. tot er op mn deur word geklopt.
"Maylie.. ik wil ff met je praten.." word er voorzichtig gezegt vanaf de andere kant van de deur

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen