langzaam word ik wakker, ik kijk op mijn wekker 11:34 staat op het schermpje, heerlijk gezang vult mijn oren, nieuwsgierig loop ik mijn kamer uit en de trap af, ik heb eigenlijk nog heel het huis niet bekeken, ik kom in een gang met deuren terecht, 1 van de deuren staat op een kiertje, ik loop er op af en hoor het gezang harder worden, ik geef de deur een zacht duwtje en loop naar binnen. het is een soort studio, ik zie allemaal apparaten met knopjes en dingetjes waar ik totaal geen verstand van heb, ik loop verder en zie de jongens in een kringetje zitten, ze zijn vol concentratie aan het zingen en om hun heen staan verschillende instrumenten.
zodra de jongens me opmerken stoppen ze met zingen "nog een beetje geslapen?" vraagt liam, ik knik. "ik wist niet dat jullie zingen.. het klinkt echt goed!" roep ik verbaast. "ja we hebben een soort bandje" roept niall "en we zijn best bekend!" roept Louis erachteraan, zayn staat op en loopt naar me toe "ik had nog wat ontbijt voor je appart gehouden, ik heb het in de keuken in het kastje rechts boven gezet" glimlacht hij "dankje! dan ga ik dat maar eens opeten" snel loop ik de kamer uit, ik heb het gevoel dat ik stoorde, eenmaal het eten gevonden plof ik met een bord in mijn hand op de bank en zet de tv aan op MTV. er komt een liedje van 'one direction' nooit van gehoord.. HE wacht dat zijn de jongens! ik zet de tv een stapje harder en kijk er geboeid naar. ze zijn echt wel goed!

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen