Foto bij •000• - vooruitblik.

Heei, dit is zeg maar een vooruitblik in het verhaal. Het verhaal begint pas echt volgend hoofdstuk, maar hierdoor kun je een beetje zien waarover het zal gaan ;)

001.

ik gooide het propje tegen de muur. ugh, alweer een mislukte tekening.
ik moest voor tekenen een mensenlijk postuur tekenen. hoe zou ik dat in hemelsnaam moeten doen.
ik heb geen idee hoe ik moet beginnen.
ik had al geprobeerd om één van die sexy mannelijke abercrombie modellen te tekenen, maar dat lukte ook niet.


"SHAYYYYYY IM HOME" hoorde ik justin schreeuwen vanaf de hal. "I AM IN MY ROOM" gilde ik terug. Ik ken justin nu al zo een 5 maanden en je kan wel zeggen dat we beste vrienden zijn. alleen beste vrienden. ' there you are." justin liep naar me toen en gaf een een knuffel. "where else would i be?" ik trok m'n wenkbrauw omhoog. "i dont know, what are you doing?" ik keek naar m'n mislukte tekening en naar alle vervromelde propjes die bij de muur lagen. "uhm just drawing something for art. im so bad at this" "Can i help you with anything?" hij keek me bezorgd aan. "Uhm well actually, you can. I Need to draw a body so if you could sit down on the coach it would be alot easier." "Okay" hij liep naar m'n roze bank en ging zitten. "Uhm like this" hij zette z'n arm op de leuning en leunde op z'n elleboog. " perfect" zei ik. Hij was echt perfect. Hi lachte." Wait, but if you Need to draw a body, how are you supposed to do That when i am wearing a baggy hoodie?" Voordat ik iets kon zeggen trok hij z'n hoodie uit. Hij haalde z'n hand door z'n haar om het goed te zetten en ging weer zitten. OMG hij is zo perfect. Wat een spieren. "Uhm" ik schudde m'n hoofd verbaasd. "Thats good" hij grinnikte. Hij wist wat ik dacht en vond het volgens mij wel leuk. De laatste twee maanden geeft Justin me wat vaker van die hints, maar ik weet nog steeds niet of hij me nou leuk vindt of niet. Ik begin te tekenen. Ik maak gewoon een ruwe schets van z'n omvang."im done, thanks for your help." "Welcome, can i see it?" Hij stond op. "Uhm yea sure but its just a rough sketch ill put the details in it later. "Ohh wow". Hij lachte. " its amazing. wow you are so talented. " "awh thanks" ik bloosde. "

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen