Foto bij If you believe - 36

Nel POV

Nerveus klop ik op de deur. Wat als hij hier niet is? Dan moet ik alles gaan uitleggen aan Phaedra. Die zal ook blij zijn met wat er gebeurd is. Ik zal het weer mogen aanhoren. Niall komt met zijn mond vol eten de deur opendoen. Het was te denken. Ik lach even. Voor ik nog maar iets kan zeggen, is Niall me voor. "Hij is hier, ja." Ik kijk hem bang aan. Hij doet de deur een beetje dicht. "Het is oké. Blijf rustig. Hij ziet jou echt graag." Ik krijg een kusje op mijn wang. Ik probeer een lichte glimlach op mijn gezicht te zetten. Vol zenuwen stap ik de kamer in. Zayn kijkt me geschrokken aan. "Umm, hallo", zeg ik ongemakkelijk. Phaedra kijkt eens naar mij en dan naar Niall. "We zullen ze maar even laten zeker?" Niall knikt en samen gaan ze even weg. Ik kijk naar mijn schoenen alsof ze zo interessant zijn. "Uhh, waar moet ik beginnen?", zeg ik en kijk naar hem. Hij haalt zijn schouders op. "Zeg gewoon wat je wilt zeggen. Ik kan toch niet weglopen. Want dan moet ik eerst jou voorbijlopen en dan nog eens Niall en Phaedra passeren. Dus ga je gang." Ik lach eens naar hem. "De gang is buiten. Oke sorry, mijn humor. Je weet zeluuf." Hij kijkt me raar, maar lachend aan. "Sorry, ben een beetje nerveus. Maar. Ik weet dat ik jou niet mag laten gaan. Je bent echt belangrijk voor me. En wat je allemaal al gedaan hebt voor mij, is gewoon zo lief. En ik weet niet waarom ik dit gedaan heb. Je weet wel. Ik dacht dat hij het waar d was. Maar hij liet me gewoon vallen. Sorry dat ik nu zo over hem spreek, maar het is zo. En ik weet dat jij, no matter what, mij altijd zal steunen. En echt waar, het spijt me zo dat ik dit gedaan heb. Ik beloof je trouw te zijn in goed en kwade dagen. Want ik wil jou niet kwijt." Ik kijk naar de mooiste jongen die ik ken. Met een glimlach op zijn gezicht. Ik stamel een beetje, maar zeg het dan toch. "Ik.. hou van je." Zijn glimlach is nu groter dan anders. "Amen", vult hij me aan. We beginnen beiden te lachen. "Ik hou ook van jou. En ik wou je absoluut niet kwijt." Ik kan mijn lach niet onderdrukken. Ik stap rustig naar hem. Hij wilt zich rechtzetten, maar ik hou hem tegen. Ik zet me op zijn schoot en wikkel mijn benen rond hem. Beiden glimlachen we. Onze ogen laten elkaar niet los. Onze hoofden gaan dichter bij elkaar. Al snel voel ik zijn perfecte lippen op de mijne. Ik voel zijn mond een beetje opengaan. Ik ga in op zijn voorstel. Ik haal mijn benen terug bij me en duw hem beetje naar achter. Daar liggen we dan te kussen. Plots horen we twee mensen kuchen. Vlug stoppen we en kijken we om. "Ik denk dat ze het bijgelegd hebben", lacht Niall. Ik kijk verlegen naar Zayn, die een kusje op mijn wang geeft. "Je kan nu wel verder gaan doen op je eigen kamer", stel Phaedra voor. Zayn en ik kijken elkaar aan en springen recht. Ik geef Phaedra nog snel een knuffel en we lopen de kamer uit.

Het laatste stukje van 2012 :D iedereen een heeeeel fijn 2013 gewenst! En het eerste stukje van 2013 een +16 stukje? ;) much love xxx

Reageer (1)

  • AnneMalik

    Dat vind ik zooooooo een schattig plaatje! Ik ga hem opslaan, dan kan ik mij nog wat meer forever alone voelen ):
    Ik ben wel blij dat ze het hebben bijgelegd! Zeker wil ik een 16+ stukje, perv gearriveerd ^^
    Snel verder please xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen