Responsibilety
Het was al twee manen verder en het sneeuwde. De Donderclan had weinig prooi en nu was Zonpoot de beste jager van het woud.
Zonpoot en Bokkenpoot werden krijgers, omdat Bokkenpoot een duel op de rand van het territorium tegen KonijnKlauw had gewonnen
en Zonpoot had 20 prooien gevangen in twee dagen.
Grauwe wolken zweefden over het hoofd van Zonvacht, Kwartelveer, Woudhart en Bokkenhoorn.
Kwartelveer zei dat Giraftand, de Commandant van de Schaduwclan voortaan op de twee slechte katten zou letten.
Woudhart was ook liever geworden tegen Zonvacht. Hij deed nu echt veel moeite om ze goed te leren vechten.
Maar de leukste kat van heel de donderclan was en bleef Bokkenhoorn. Hij was Sterk, Moedig, lief, en hulpzaam.
Zonvacht en Bokkenhoorn waren een koppeltje.
Hoewel Zonvacht gelukkiger was had Pauwenster haar de opdracht gegeven om veel prooi in de clan te brengen.
Hoe meer ze ving, hoe hoger de verwachtingen van haar stegen. Zonpoot vond deze drie katten echt de leukste van heel het woud. Kwartelveer was lief, ondeugend maar vooral een goede vriendin. Woudhart was niet meer haar mentor, maar hij was wel een eerlijke, loyale en leuke krijger.
HIj gaf toe dat Zonvacht de beste jager was. Woudhart graafde de sneeuw van over de konijnenhollen uit terwijl Zonvacht de konijnen ving.
Bokkenhoorn deed wat van allebei en kwartelveer werkte voort in haar hol.
In het kamp riep Pauwenster de katten bijeen. Sterkit: Zonvacht haar jonge broertje zou een mentor krijgen.
En die nieuwe mentor was: Bokkenhoorn. sinds dien trokken Bokkenhoorn, Zonvacht en Sterpoot er altijd op uit.
Ze jaagden samen. Zonvacht leerde hem Vinkjes vangen en Sterpoot was daar ook goed in. Bokkenhoorn leerde hem Vechten.
Samen vertelden ze hem verhalen over de SchaduwClan, en Sterpoot wou Peckstreep verwonden. Bokkenhoorn was trots op zijn leerling.
Maar langzaam verdween alle prooi uit het territorium, en de prooistapel werd als maar kleiner. Op een dag gingen Bokkenhoorn en Zonvacht op hun alenen jagen. Woudhart en Grassevacht trainden Sterpoot dan.
Bokkenhoorn sprong door de sneeuw en Zonvacht sloeg de sneeuw weg. "ha, die muis in van mij"! zei ze. ze stortte zich al direct op de muis en ja, hij was van haar. Bokkenhoorn deed hetzelfde en ja, hij had ook al snel een muis. Plots hoorden de twee katten: "Hallo, daar"! "We zitten zonder prooi".
Het waren Oceaanpels en Zeehart. Twee rivierclankrijgers. DE rivier was bevroren. bokkenpoot zei: Wij hebben het zelfde probleem, geen vogels meer.
En ze liepen met hun twee muizen naar het kamp. OP dat moment keken de rivierclankatten elkaar aan en s taken de bevroren rivier over. "Wel genoeg muizen denk ik", haha, ze hebben het nog altijd niet door." ook de SChaduwclan kwam oversteken. Giraftand, Peckstreep en Konijnklauw. DE katten van de clans kwamen bij elkaar en spraken over een contract. Er was nog een kater bij: Bektand, een nakomeling van TIJGERSTER
Reageer (2)
Leuke namen allemaal.
9 jaar geledenJe moet wel creatief zijn om dat allemaal te verzinnen.
Nogmaals spannend en amuserend!
wat een aparte namen hebben ze allemaal
1 decennium geleden