Foto bij Sunset whit Goatpaw

och arme Bokkenpoot.
hierboven konijnklauw.

Zonpoot had al twee Vinken en een Muis gevangen. Rozenstaart een Waterrat, een kwartel en drie muizen.
Muisneus, de vader van Zonpoot had twee muizen gevangen
Bladpoot een Vink. Rozenstaart was de mentor van Bladpoot. Zij moest de jachtechnieken van de twee leerlingen bekijken.
Elke keer dat Zonpoot een prooi had gevangen, miauwde Bladpoot dat ze die gestolen had van haar. zo kwam het dat de valse leerling een Vink had.
want een Vink is moeilijk om te vangen. en daar is Zonpoot goed in.
bij de Verdedigpatrouille liep het helemaal verkeerd.
Grassevacht liep achter Bokkenpoot aan, maar ze kon hem nergens vinden. Woudhart duelleerde tegen peckstreep.
Houtstaart hielp zijn broer en Bloempoot moest Pauwenster waarschuwen. Haar plannetje van bokken en zonpoot tegen elkaar op te zetten was mislukt. dat was het enige goede van de zaak. Bokkenpoot gebruikte de vechttechniek die hij gisteren in de trainingskuil heeft toegepast. maar deze keer stampte hij veel harder. Maar het had geen nut. Konijnklauw was een hele sterke kater. Bokkenpoot zette het op het vluchten. Hij sprong op een rots,daarna in een boom. hij beet een blad ervan af en liet het vallen; de Schaduwclankrijger struikelde erover en bokkenpoot liep verder. HIj zat bijna in het riveirterritorium dus hij Moest zich omkeren. Plan mislukt. dacht hij. Zonpoot was achter een snelle waterrat aan het rennen aan de rand van het donder en rivierterritorium. Ze kwam bij de zonnerotsen. Bokkenpoot!!!! riep ze. Zonpoot!! riep de kater naar haar. "De schaduwclankrijgers, ze zijn hier!!"
Ondertussen was de Jachtpatrouille al gewaarschuwd. De donderclan joeg de twee Schaduwclankrijgers uit het territorium en elke kat keerde terug naar het kamp. niet elke kat. De Avond viel en Bokkenpoot en Zonpoot zaten op de zonnerotsen zij aan zij. naar de zonsondergang te kijken. Bokkenpoot vertelde haar dat Bloempoot hem tegen haar wou opzetten. Zonpoot vertelde hem over Bladpoot haar valsspel met de Vinken.
Ze vond Bokkenpoot zo stoer. en Bokkenpoot vond haar zo knap.
Ze keerden terug naar het kamp wanneer de nacht viel. en die morgen zou het weer een leuke dag worden.

Reageer (4)

  • XTeenwolfX

    Leuk verhaal!

    8 jaar geleden
  • Cloudtail

    Bokkenpoot dan

    1 decennium geleden
  • Ninuturu

    Goatpaw? Er zit geen geitenpoot in xD

    1 decennium geleden
  • Cloudtail

    tussen haakjes (mijn katinnetje heeft ook al een vink gevangen)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen