Morgen plaats ik weer wat hoofdstukken!

Het is ochtend. Met moeite open ik mijn ogen. Ik voel Harry's arm nog steeds over me heen liggen. Ik til mijn hoofd een beetje op en zie dat iedereen al uit bed is . Ik hoor wat stemmen komen ergens uit een andere kamer. Ik draai mijn hoofd een beetje en zie dat Harry nog slaapt. Ik leg mijn hoofd weer terug op het kussen. Dan voel ik Harry bewegen en merk dat hij wakker wordt. Hij komt een beetje omhoog zodat hij naar mijn gezicht kan kijken. Ik draai mijn hoofd naar hem toe. "Je bent wakker." zegt hij met zijn zware ochtend stem en hij glimlacht. "Ja, ook pas net." zeg ik en ik draai me om zodat ik met mijn gezicht naar hem toe lig. "Bedankt dat je me warm hield vanacht." zeg ik. "Graag gedaan hoor! Ik zou niet willen dat je het koud zou hebben!" Ik kijk in zijn ogen net zoals toen we elkaar tegen waren gekomen. Ze zijn echt prachtig. "Iedereen is al wakker." zeg ik. "Dat is normaal hier. Ik ben meestal de laatste. Ze zullen wel al aan het ontbijten zijn." We blijven nog een paar minuten liggen en besluiten dan ook maar wat te gaan eten. De tijd vliegt en ik besluit om maar eens naar huis te gaan. Harry brengt me. Onderweg is het gezellig. "Je weet nu waar ik woon. Je kan altijd langs komen, wanneer je maar wilt. Je bent altijd welkom." Ik knik. "Dankje." zeg ik. "Ik ben ook blij dat jij en de jongens het zo goed met elkaar kunnen vinden. En dat jullie nummers en adressen hebben uitgewisseld." Hij kijkt naar me. "Ik vind ze super aardig! Ze zijn heel erg relaxed." vertel ik hem. En dan zijn we bij mijn huis. "We whatsappen, smsen of bellen wel!" zegt hij. "Doen we!" verzeker ik hem en ik gooi de autodeur achter me dicht. Ik loop naar mijn voordeur en maak de deur open. Ik draai me nog een keer om en zwaar naar hem. Hij zwaait terug en rijdt aan. Ik ga naar binnen. Vanuit de woonkamer hoor ik geschreeuw. Dat zijn mijn ouders. Sinds we hier wonen maken ze vaak ruzie. Volgens mijn moeder komt het door mijn vaders drukke baan. Ik haat het als ze ruzie hebben. Ik besluit het te negeren en naar boven te gaan. Ik sleep mijn zware tas met cadeaus de trap op. Ik hoor muziek uit mijn zus haar kamer komen. Dat lucht op. Mijn zus is eigenlijk tegelijkertijd ook mijn beste vriendin. Ik klop maar ze hoort het niet. Dan loop ik gewoon naar binnen. Ze schrikt maar is meteen gerust gesteld als ze ziet dat ik het ben. "Hey! Je bent terug!" roept ze boven haar muziek uit en ik knik. Ik plof naast haar op bed en ze zet haar muziek uit. "Hoe was het?" vraagt ze nieuwsgierig. "Het was super! De jongens zijn geweldig! Ze zijn super aardig!" vertel ik enthousiast. "DETAILS!" roept Lisa. "Nou eerst was ik alleen met Harry. Hij ging douchen en ik had de muziek aan gezet en was aan het dansen en zingen. En toen kwam hij binnen! Hij verzekerde me dat ik fantastisch was. Toen hebben we pizza gegeten. Daarna kwamen de jongens en hebben we cadeautjes uitgepakt. Ze vonden mijn cadeautjes heel leuk en ik heb ook cadeautjes van hun gekregen." vertel ik. Na de opsomming van de cadeaus ga ik verder waar ik gebleven was. "Toen ging iedereen iets voor zichzelf doen. Ik liep wat rond en kwam in de woonkamer waar Niall was die weer eens gehaat werd op twitter. Ik heb hem getroost en toen kwamen de andere. We hebben toen de luchtbedden opgeblazen maar de mijne ontplofte. Toen mocht ik bij Harry in bed liggen. Ik had het ijskoud en toen legde hij zijn arm over me heen om me warm te houden. Zo is hij de hele nacht blijven liggen!" Lisa die geboeid naar mijn verhaal luisterde glundert helemaal. "Ik voel wat opbloeien tussen jou en Harry!" zegt ze. Snel begin ik ergens anders over. Het is zo gezellig dat ik de rest van de dag bij haar blijf. 'S avonds logeert ze bij mij en we kletsen nog volop.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen