24
‘en hoe ging het gesprek’ lacht Sliva als je weer naast haar staat. ‘hmmpff… had beter gekund’ zeg je en je staart weer voorruit. Sliva kijkt achterom en ziet dat Mark er weer aankomt. ‘is er iets Sliva’ vraag je als je wat rustiger bent. ‘ehh.. Mark k..’ je draait je om en ziet dat Mark er aankomt. ‘ok ik zie het’ zucht je. Kan hij je niet gewoon een keer met rust laten? ‘Ulvida kan ik je nog een keer spreken’ zegt hij. ‘ok, voor één keer dan’ zeg je en loopt weer achter hem aan. ‘waarom heb je Genimi Storm verbannen’ vraagt hij weer. ‘ze stelden ons teleur’ zeg je kil. ‘Aliea wil geen slechte teams hebben’ zeg je ‘wil je nog iets weten, anders ben ik weg hier’ vraag je. ‘waar is de volgende aanval’ ‘geen flauw idee’ ‘je weet het wel maar je wil het niet zeggen’ zegt hij en kijkt je met een vuile blik aan. ‘ik weet echt niet waar de volgende aanval komt’ zeg je ‘het zal denk ik niet lang meer duren in ieder geval’. ‘hoe bedoel je?’ vraagt hij ‘nou, ze hebben zich allang niet meer laten zien logisch toch’ zeg je. ‘waarom ben je bij ze weggegaan’ vraagt hij. ‘waarom wil je dat weten, het zijn je zaken niet’ ‘het zijn mijn zaken wel’ antwoordt hij en kijkt je kil aan. ‘als je geen zin hebt in een blauw oog, kan je maar beter je mond houden’ sis je ‘en waarom zouden het jou zaken zijn?’ ‘ik wil je alleen helpen, als het waar is dat je bent weg gegaan dan kan je ons helpen, het enige wat wij willen is dat het stopt, en aan jou te zien jij ook’ zegt hij. Je loopt terug naar Sliva, hier heb je geen zin in. ‘en hoe was het gesprek’ lacht ze ‘net zo als net, had beter gekund’ zeg je en leunt over de rand. Het Raimon staat ook iets van jullie af. Het is stil en opeens hoorde je een plons. ‘Willy’ hoorde je iemand schreeuwen. Je loopt er heen en kijkt wat er aan de hand is. Willy is over de rand heen gevallen. Je kan je lach niet in houden en begint hard te lachen ‘wat een sukkel, moet hij maar niet in het water vallen’. ‘hallo, straks verdrinkt hij’ zegt een van die managers. ‘we zijn toch dicht bij de kader dus hij kan er zo heen zwemmen’ van de kant hoor je iemand het water in duiken en hij vist Willy uit het water ‘als je zin hebt om te zwemmen spring je erin van de kant oké?’ zegt hij en brengt hij naar de anderen toe. ‘kom wij stappen ook uit’ zeg je en je trekt Sliva mee. ‘oké, je hoeft me niet mee te trekken hoor’ lacht ze en loopt achter je aan.
Reageer (3)
Lol
1 decennium geledenSnel verder please
heb het erin gezet, vond het wel een goeie
1 decennium geledenhaha ik had eerder van wacht dat ze meer zou zeggen van eigenschuld ik spring er niet achter aan maar dan echt keihard lachend
1 decennium geleden