sorry dat hij kort is...
snel meer dat beloof ik :3

De volgende ochtend ben ik al vroeg wakker. Na een tijdje hoor ik Kaoru ‘Waar ben ik?’ kreunen. ‘Je bent op Ouran’ roep ik blij tegen me broer ik ren naar hem toe en begin op zijn bed te springen. ‘stop’ mompelt hij ongemakkelijk en ik laat me met een plof op zijn bed terecht komen. ‘Wat is er?’ vraag ik na een tijdje stil te zijn geweest. ‘ Ik weet het niet Hikaru, ik ben gewoon een beetje bang voor wat er gaat komen’ zegt hij zacht. Ik kijk hem medelevend aan en geef hem een snelle knuffel en werp dan een blik op de klok. ‘shit!’ ‘wat is er ?’ vraagt Kaoru nu op zijn beurt. ‘Het is bijna half 8 we moeten nog naar onze klas en ons aan kleden want we moeten om half 9 in het lokaal zijn’ roep ik helemaal in paniek naar Kaoru. ‘man kalmeer’ probeert Kaoru me rustig te krijgen en duwt me richting de badkamer. Ik krijg een uniform in me handen gedrukt. ‘kleed je maar aan dan doe ik dat ook’ zegt Kaoru en drukt een kus op me wang en verdwijnt daarna naar de andere kamer. Verbaast en met rode wangen sta ik voor de spiegel. Snel schud ik me hoofd en voel aan me wang, hij is helemaal warm. Ik begin me aan te kleden en maak me klaar voor me eerste dag hier op Ouran. Als ik de badkamer uit kom loop ik langs Kaoru en samen lopen we naar ons lokaal. Onderweg komen en we Mori en Honny weer tegen. ‘Hikaruu!!!’ Honny komt op me afrennen en springt in me nek. ‘en daar sta je dan met een 17 jarige op je nek’ lacht Kaoru me uit. Nijdig kijk ik hem aan en zorg dat Honny uit me nek gaat. snel ga ik weer naast Kaoru staan en pak zijn hand vast. Ik zie dat hij begint te blozen van mijn actie en ik snap niet echt waarom. Normaal doet hij dat nooit. Ik laat daarom abrupt zijn hand los en loop samen met Honny, Mori en Kaoru verder. Als we hij de deur van het lokaal staan slaan Mori en Honny af. ‘waarom slaan jullie af?’ vragen Kaoru en ik tegelijk. ‘wij zitten in de examenklas’ antwoord Mori simpel. Een ah komt er uit mijn mond en ik neem afscheid van ze. Ik keer me naar de deur en open hem.

Reageer (2)

  • frogsmilekes

    ga verder!!

    1 decennium geleden
  • denixxohshc

    Romaaaantischhhhh, iloveeee ittt. xoxoxo Deni :$:$:$(lol)(lol)(cool)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen