Dit verhaal gaat over een hotel genaamd Atkinson, een oud hotel dat al 47 jaar bestaat. Ondanks dat het redelijk oud is, is het pas nog opgeknapt en gemoderniseerd waardoor het een frissere uitstraling heeft.

Dit is een hotel waar de dertiende verdieping niet bestaat, volgens de mensen in Amerika brengt dit ongeluk.
Op de teller in de lift staat het getal dertien wel, maar je kunt het niet aangeven als verdieping om te stoppen.
Je kunt er niet met de trap komen, je gaat van de 12e verdieping naar de 14e verdieping.

Maar wat nou als je in de lift staat en de teller ineens eindigt op de 13e verdieping...
Wat nou als je vast zit in een andere dimensie?

Wat gebeurt er precies op de 13e verdieping en waarom kan je er eindigen terwijl het niet op papier staat en ook niet te bereiken is via de trap?


Dit verhaal gaat over de zeventienjarige Evelyn.
Wanneer ze met haar gezin op vakantie gaat naar Amerika, gebeurt er iets raars wanneer ze in de lift is. Hij eindigt op de dertiende verdieping. De dertiende verdieping bestaat niet, want Amerikanen geloven dat deze verdieping ongeluk brengt.
Hoe is dit mogelijk?
In eerste instantie denkt Evelyn dat het onzin is, vermoeid van de reis en niets meer dan dat, maar ze begint te twijfelen wanneer het niet alleen haar overkomt.

Reageer (11)

  • Bucks

    Me likey (:

    1 decennium geleden
  • spidermashton

    OH NICE! Ik neem een bladwijzer en zal na morgen gaan lezen! [':

    1 decennium geleden
  • Jaimes

    @Justine, ik hoop maar dat ik dat gevoel waar kan maken! Ik zal mijn best doen! (:

    @Fahrenheit, dat was gelukkig de bedoeling ^^

    @Marthe, yesshh ^^ en die andere die ik heb faalt.. Maar die was ook niet serieus x:

    @Femster, yay! Me likes <33

    Dank je iedereen, eerlijk waar (flower)

    1 decennium geleden
  • Gibigianna

    me gonna read! :)
    Klinkt echt super ;)

    1 decennium geleden
  • Vanparys

    AI LAIK.

    Ik besef net dat dit de allereerste story is dat ik van jou lees. :Y)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen