Foto bij 1- True Love

ik pak mijn 2 grote tassen, die ik gistere al in had gepakt,
pa heeft me voor de zoveelste keer geslagen en nu ben ik het echt zat.
ik ga weg. voor goed.

ik zet mijn raam open en gooi mijn tassen er door en klim daarna soepel door de net iets te kleine opening.
langzaam loop ik richting de poort en klim er over heen, achter me hoor ik pa "Maylie! waag het niet! terug komen"
ik negeer hem en klim verder, als ik eenmaal over het hek ben begin in te rennen ik hoor nog 1x mijn vader roepen "wees gewaarschuwd! ik zal je vinden"
ik huiver bij het horen van zijn kille stem, maar blijf rennen.
het station komt in beeld en ik begin langzamer te lopen, buitenadem zoek ik in mijn zak naar een sigaret en een aansteker, de gure koude wind doet pijn op mijn wangen en ik krijg maar met moeiten mijn sigaret aan, de nicotine doet me goed.
ik loop de trap op naar het station en koop een kaartje "Amsterdam Schiphol" staat er op.
ik gooi mijn sigaret op de grond en trap er op. zuchtend plof ik op het bankje op het paron.
ik gris mijn telefoon uit mn zak en zoek Shelby op, mijn enige en beste vriendin.
ik stuur haar een whatsappje shel ik zit nu op t station, ik ga t nu echt doen. ik zal je verschikkelijk gaan missen.. zodra ik iets heb gevonden waar ik kan internetten kom ik op skype, dikke kus may.
de trein komt het paron op rijden, met tranen in mijn ogen stap ik in, ik kijk nog 1 keer om.. er is hier zo veel gebeurd. als mijn moeder niet weg was gegaan had ik hier nooit weg hoeven gaan.. was mijn vader nooit aan de drank gegaan, waren we nog een gelukkige familie..

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen