56
Nog een hoofdstukje voor mijn lieve abo's!
IK HOU VAN JULLIE!
Zouden jullie mss ook zo lief willen zijn
om de kudo-knop even te verkrachten?
You'd make my day (:
Lovies, ~J.
IK HOU VAN JULLIE!
Zouden jullie mss ook zo lief willen zijn
om de kudo-knop even te verkrachten?
You'd make my day (:
Lovies, ~J.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (5)
OMFG, ik dacht dat Liam de slimme was
1 decennium geledenMaarja, die Harriet moet snel weg gaan anders komen Tom&Jerry even langs!
Mooi geschreven <3
1 decennium geledenGggrrrr stupid Harriet!!
1 decennium geledenCan't someone just kill her ir something??
X
Poor little Jamie
1 decennium geledenNAMIE GAAT NOOIT VOORBIJ!
Tante Harriet kan ze wel van elkaar scheiden,
maar de gevoelens zullen altijd blijven.
THEY'RE MEANT TO BE, so get a life, biatch! xx
Janny, ik dwing je om Niall te gaan troosten. anders krijg je straf van mama Chelsea!
Hazza je mag altijd bij mij komen uithuilen.. (hinthint Janny...)En ik ga een pedo-beer op (irri)tante Harriette afsturen!! ( <---(ok maak hier een beer van geen kat!!)
Larry Stylinson 4 EVER!!! Supercute
Ja Liam duuuh, natuurlijk is Niall een inbreker ( met lepels mwahahahah)
Nu wordt jamie gebeten!! en wordt ze een vampier!! (ok we dwalen af..)
Ik en Ness zijn er ook nog!! Wij zijn de super tom en jerry!!! ( kon geen beter duo vinden.)
En janny.. Nu -hup- terug achter de pc en schrijf!! En snel verder!!
PS; waarom kan je maar 1 kudo geven?!? Dan maar een bloemetje!! 1 decennium geleden