Foto bij 029 - P.O.V Anne

pfff wat kan paparazzi soms irritant zijn he?
xx Anne

Ik sta hopeloos in camera's te kijken en heb geen flauw idee wat ik moet zeggen. Het is allemaal bullshit! Moet ik dat zeggen? Ik begin te stotteren en ze zijn allemaal stil en wachten op antwoorden dat ze over de wereld kunnen verspreiden. Opeens realiseer ik me wat er eigenlijk allemaal aan de hand is. Ik ben hopeloos verliefd op Niall, Tonnie is verliefd op Harry maar heeft iets met Zayn, Zayn is in love met Tonnie maar hij moet het nog uitmaken met Perrie en Harry is met mij vreemdgegaan ook al hadden Tonnie en hij nog niks. Jemig wat is het een puinhoop. Waarom gaan Tonnie en ik niet gewoon weg ? Weer terug naar ons oude dorpje ? En doen we alsof er niks aan de hand is? 'Sorry..' zeg ik in de camera's en ik draai me af en loop weg richting ons huis. Terwijl ik loop zie ik opeens overal directioners. Ze kijken me boos aan. Weten ze het nu al allemaal wat er speelde met Zayn? Ik sta voor de voordeur en de paparazzi nu ook. Ik pak m'n sleutels en wil de deur openen. Pfff stom! Ik heb helemaal geen sleutel! Ik bonk op de deur en bel aan. Ik kan wel janken nu... Dan doet iemand de deur open en ik ren naar binnen en sla de deur dicht. Ik sta met m'n rug tegen de deur aan en dan opeens begin ik te huilen. Ik sta er een paar secondes en dan realiseer ik me dat ik niet de enige ben in deze hal. Ik knipper een paar keer en zie eleanor me aankijkt, een beetje verbaast. Ook staat Niall in de deurpost die de hal en woonkamer scheidt. Zodra ik hem aankijk draait hij zich om en loopt weg. Ik begin weer te huilen. Eleanor komt naar me toe en heeft me een knuffel. Dit had ik echt even nodig. 'Ik-ik volgende Zayn, en toen-toen was opeens de paparazzi daar en was hij opeens weg ! Ik-ik' 'Ssssst.' Fluistert Eleanor zachtjes in m'n oor. Ik maak me los van haar en kijk d'r aan. 'Misschien is het beter als ik weg ga, Niall haat me en eigenlijk iedereen wel in dit huis..' Dan opeens staat iemand bovenaan de trap die net uit de badkamer komt. Hij heeft warrig haar en staat alleen in z'n ondergoed. Zal hij gehoord hebben wat ik tegen Eleanor zei? Dan draait Eleanor zich ook om en ziet Harry ook staan. 'Ik pak m'n spullen en ik ga.' zeg ik dan tegen Eleanor, maar hard genoeg zodat Harry en Niall het kunnen horen. 'Lieverd, waar ga je heen dan?' Vraagt Eleanor angstig. Ik haal m'n schouders op en loop de trap op richting Nialls kamer. Harry kijkt me achterna en ik kijk hem boos terug aan. Ik loop de kamer in van Niall en zie mijn tas en een opgemaakt bed waar ik in zou moeten liggen. Ik voel m'n ogen tranen en ga op Nialls bed zitten met m'n hoofd in m'n handen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen