Foto bij 028 - P.O.V Tonnie

Beetje normaal hoofdstuk (: maartoch
xxTonnie

Ik loop door de woonkamer richting de keuken. Ik hoop niet dat iemand daar staat, maak niet uit wie, ik heb nu geen zin om te praten. Ik hoor iemand snikken in de keuken. 'Ik zeg tegen d'r dat het me spijt, ook al heb ik helemaal niks fout gedaan, en dan loopt ze zomaar weg zonder iets te zeggen.' Niall.. Zou dit over Anne gaan? Ik heb geen idee tegen wie hij het heeft maar het scheelt me allemaal helemaal niks meer. Ik heb geen zin meer in dit gezeik, laat ik maar naar boven gaan. Het is 10 uur ongeveer en ik ben helemaal kapot. Ik loop de trap op en door naar het eind van de gang. Ik zou eigenlijk bij Harry op de kamer moeten slapen.. Ik denk dat hij in zijn kamer zit, zou ik nou wel naar binnen gaan? Ik hoor een kuch uit de badkamer komen. Harry! Nu hij in de badkamer zit, kan ik even snel omkleden en gaan slapen voordat hij terugkomt. Ik loop de kamer in en zie dat het matras naast z'n bed ligt. Ik heb natuurlijk geen pyjama bij me.. Opeens hoor ik een deur heel hard dicht klappen. Is Harry nu al klaar?! Oh nee laat maar, het is gelukkig de voordeur. Ik loop naar Harry's kast en trek een la open. Ik zie alleen maar boxers liggen dus trek ik nog een andere la open. Daar liggen z'n shirts. Ik pak een random shirt en vouw hem uit. Er staat 'Hipsta Please' op. Awh dat staat hem echt zo schattig! Ik heb echt veel foto's van Harry met dit shirt op m'n mobiel staan.. Oh god die moet ik nog allemaal gaan verwijderen! Naja dat komt nog wel. Ik kleed me om, doe m'n haar in een knot en ga zonder dat ik het doorheb in zijn bed liggen alsof het mijn eigen bed is en ik val als een blok in slaap.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen