Foto bij 027 - P.O.V Anne

sorry dat we een paar daagjes offline waren, daarom nu wat meer hoofdstukjes !
we hadden het druk etc , je snapt het wel (:
thank youuu xoxo Anne

Zayn en Tonnie? Serieus? Dit kan niet waar zijn.. Ik knipper een paar keer en dan zie ik ze apart de trap aflopen. Ik sluip naar de trap toe en kijk waar ze heen gaan. Zayn gaat naar buiten en Tonnie naar de woonkamer. Zal ik Zayn volgen of Tonnie? Ik moet sowieso met Tonnie gaan praten, maar ook met Zayn. Ik loop de trap af en zie Tonnie richting de keuken gaan. Nee niet vandaag, ze wordt waarschijnlijk alleen maar bozer, ik moet naar Zayn. Ik doe snel m'n schoenen aan en m'n jas en open de deur. Een koude windvlaag komt naar binnen en ik begin te rillen. Ik trek de deur dicht en loop richting Zayn. 'Zayn! Hey, wacht even!' ik trek een sprintje en loop nu naast hem. 'Hey Anne, hoe is het?' 'Ja goed hoor , met jou?' Ugh ik haat dit schijnheilige gedoe, laat ik maar meteen ter zaken komen. 'Kan niet beter !' Zegt Zayn nu met een lach. 'Oh echt waar? Haha, gaat het zo goed tussen jou en Perrie?'' Zodra ik "Perrie" zeg verandert z'n gezichtsuitdrukking. 'Sorry zei ik iets fout?' vraag ik onschuldig. 'Nee niks, ik wou toevallig naar haar toe gaan. Ik moet met d'r praten.' Ik stop met lopen en Zayn ook. Ik ga voor hem staan en vraag wat er is. Hij zegt niks en voordat we het doorhebben staan er mensen naast ons die foto's maken. Ik heb de jongens binnen een dag zo goed leren kennen. Nooit gedacht dat dat mogelijk was. De fllitsen verblinden me. 'Kut!' floept er uit m'n mond. Zayn pakt m'n arm vast en trekt me mee een winkel in en dan een pashokje in zodat niemand foto's kan maken, ook al zal dit heel verkeerd overkomen. 'Ik zag je met Tonnie.' Hij kijkt me bang aan. 'Ik dacht dat je met Perrie een relatie had en dat Tonnie hopeloos verliefd op Harry was?' 'Was ja. Tonnie en ik zijn nu samen, ze vindt mij ook leuk. Ik was eigenlijk van plan om naar Perrie te gaan. Dus hou dit even voor je.' 'Wil jij niet weten hoe je vriend Harry hierin staat? Hoe hij zou reageren als hij dit hoort?' Hij negeert me en kijkt beledigt. Hij trekt het gordijn open en wilt weglopen. 'Zayn, sorry, maar doe dit nou niet. Tonnie vindt Harry leuk! Ze heeft het nog nooit over jóu gehad, het spijt me maar Tonnie vindt je niks, ook al zegt ze misschien van wel.' Ik weet niet of dit slim was, en zeker niet omdat er paparazzi staat en ze het misschien hebben gehoord. 'Denk jij dat je Tonnie kent? Sorry, maar wie heeft haar ook al weer verraden met Harry?' Autch die kwam hard aan, ik voel de woede naar boven komen. Zayn loopt weg en ik sta nog in de winkel. Hij zegt wat tegen de paparazzi en dan komen ze naar mij. Ik loop snel de winkel uit. 'Zayn zegt dat jij meer kunt vertellen! Speelt er iets tussen jullie?' 'Anne toch ? Zayn zag er verdrietig uit !' 'Hoe gaat het met de band eigenlijk?' Ik kan hier zo niet tegen. Ik wil naar Zayn toe en hem slaan, maar dan duiken die camera's weer op. Ik draai me even om en kijk recht in de camera.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen