Foto bij 026 - P.O.V Tonnie

dramaaaaa allemaal ):
maar het komt uiteindelijk allemaal wel weer goed (:
misschien duurt dat nog even maar dat zie je vanzelf wel haha
pleaase comment ! dat vinden Anne en ik echt heel leuk als je reageert haha
xo Tonnie

'Al vanaf dat ik je voor het eerst zag, vind ik je erg leuk.' Ik kijk hem met grote ogen aan. 'Dat meen je niet.' Er gaat veel door m'n hoofd.. 'En daar kom je nu mee.. perfecte timing Zayn.' Hij kijkt voor zich uit. 'Ik moest het gewoon zeggen. Ik wilde er niet langer mee rond lopen. Ook al vind ik Perrie echt geweldig en betekent ze veel voor me, jij bent veel leuker. Jij bent mijn wereld, mijn hart en hij brak toen Harry zei tegen mij dat hij je heel leuk vindt.' De tranen rollen automatisch uit mijn ogen ook al wil ik dat helemaal niet. 'Waarom gebeurt dit allemaal? Dit wil ik helemaal niet, ik wil Harry en alleen Harry! Waarom moet hij nou vreemdgaan met Anne?!' Ik barst uit in tranen. Alles komt eruit nu. Zayn die nog steeds naast me zit slaat een arm om me heen en ik laat m'n hoofd rusten op zijn schouder. Zo zitten we een tijdje tot m'n tranen op zijn. Ik ga weer recht op zitten. 'Maar.. voel jij hetzelfde voor mij?' Wat moet ik nou zeggen? Ik weet het niet. Misschien wel. Maar misschien niet. Pff wat moet ik nou? Ik zit nog even voor me uit te staren en ik weet het. Als ik nou met Zayn verder ga kan Harry voelen hoe ik me nu voel. Als hij vreemd gaat en zich niet eens verontschuldigt, kan ik ook gewoon verder gaan met mijn leven. Ook al is hij niet echt vreemd gegaan omdat we niks hadden maar toch.. 'Ja eigenlijk wel. Ik vond jou ook al vanaf het begin heel leuk maar omdat je met Perrie had, moest ik het wel achter me laten.' Ik zeg dit ook al meen ik het totaal niet, maar ik moet wraak nemen op Harry. Het is allemaal zijn schuld dat ik me zo voel. 'Maar dan moet jij het wel zo snel mogelijk uitmaken met Perrie want het kan zo niet verder gaan..' Er verschijnt een lach op Zayn's gezicht. 'Ja zal ik zo snel mogelijk doen! Ik ben blij dat jij mij ook leuk vind. Dus zou je wat met mij willen?' vraagt hij voorzichtig. 'Ja alleen als je het uitmaakt met Perrie.' 'Oké.' zegt hij blij en hij grinnikt. Ik sta op en loop de kamer uit. Zo erg is het ook weer niet om met Zayn te hebben. Hij is eigenlijk wel een leuke gast! 'Wat heb ik toch een geweldig leven zo.' zeg ik zachtjes tegen mezelf en ik moet lachen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen