7 abo's?! Thank you soooo much!! (H)

Ik volg Niall naar beneden en ga aan de keukentafel zitten waar al een ontbijt klaar staat. 'Dank je Niall' zeg ik gemeend. Hij knipoogt even naar me en gaat naast me aan tafel zitten. Op dat moment gaat de telefoon en staat Niall op om hem op te nemen. 'Met Niall' zegt hij. Op dat moment hoor ik een enthousiast gegil door de telefoon komen. Niall houd de telefoon lachend een stukje van zijn oor af. 'Rustig Louis, ik hoef nog niet doof' lacht hij. Louis praat wat rustiger en Niall's gezicht gaat zorgelijker staan. 'Echt?' vraagt hij. 'O nee' hoor ik het het volgende moment. 'Ik zal er proberen iets aan te doen. Komen jullie vanmiddag nog lans? Dan stel ik jullie voor' zegt Niall dan. 'Tot vanmiddag' roept hij en hij hangt op. Hij kijkt naar me en zucht even voor hij naast me komt zitten. 'Er zijn foto's opgedoken van ons en er zijn roddels ontstaan' zegt hij zachtjes. 'O nee' zeg ik zachtjes. 'En nu?' vraag ik hem. 'Weet ik nog niet. De jongens komen vanmiddag om te helpen' zucht hij. 'Ach' zeg ik een beetje trillerig. 'Het komt vast wel goed' hij glimlacht even. Ik eet mijn ontbijt op en sta dan op om naar boven te lopen om te douchen.

Sorry als dingen niet helemaal kloppen met wat hiervoor is verteld aangezien ik de verhaallijn niet bedacht heb en niet meer precies weet wat hiervoor geschreven is. Als je een foutje ziet zeg het dan dan kan ik het veranderen. (H)
Xx Itsinhis1DNA

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen