Kapital zwei
Harry Styles
'Wakker worden onderkruipsels!'Galmt de stem van Mister Holmes door de kamer. Ik doe mijn ogen open en merk dat Ethan nog tegen me aan ligt.'Ethan, wakker worden.' Hij doet zijn oogjes open en kijkt me aan.'Hey Hazza.'Ik glimlach en sta op. Ik doe een makkelijke, versleten, trui aan en een spijkerbroek vol gaten.'Harry. Nathan en Justin gaan nu de wc's schoonmaken, das hun straf omdat ze gister probeerde te ontsnappen.'Ik zucht en rol met mijn ogen.'Jou schuld.'Sist Nathan in mijn oor. Ik grinnik en loop achter hem en Justin aan. Nathan is 17, over een jaar wordt hij weg gestuurd, en Justin is 14 jaar. Het zijn mijn partners is crime, we halen altijd met zijn drieen grappen uit en proberen ook vaak te ontsnappen, je kan ze wel mijn beste vrienden noemen. 'Wiens idee was het ook al weer om weg te lopen? juist die van jou.' Ik kijk Nathan aan en Justin begint te grinniken.'Ja, maar dankzij jou betrapte hij ons.' Justin begint nog harder te lachen.'Ik wil geen geklets horen, SCHOONMAKEN!' Mister Holmes staat ineens achterons.'Vooral jij Harry, nog één keer en ik gooi je in de bezemkast.' Hij loopt weg.'Oehh gezellig bij de ratten.'Grijnst Justin.'Hou je bek Babyface.'
Als we na een uurtje eindelijk klaar zijn, worden we naar school gestuurd. Op school worden we natuurlijk zoals gewoonlijk door iedereen genegeerd. Ik laat me naast Nathan zakken bij wiskunde, Justin zitten een paar klassen lager. Verveeld staar ik naar het bord en wacht tot de leraar zijn uitleg start.
Louis Tomlinson
Luidkeels zingend stap ik uit de douche. Gisteravond was gezellig geweest, maar zodra me vader thuis kwam moesten de jongens weg. Daarna heb ik samen met vader en moeder snel wat gegeten en daarna meteen naar me kamer gegaan om vervolgens te gaan whatsappen met de jongens. 'Louis, kom is naar beneden als je klaar bent.' Ik zucht. Snel trek ik wat kleren aan en glij van de leuning naar beneden.'Ja pap, wat is er?'Vragend kijk ik me vader. 'Louis, één van mijn raadsleden had het idee dat ik een week een weeskind in huis zou nemen om mijn reputatie een beetje hoog te houden. Vind je dat een goed idee?' Ik knik.'Waarom vraag je dat aan mij pap?' 'Omdat jij na school vanmiddag mee gaat met mijn secretaresse Sarah, om een weeskind uit te zoeken in een jongens weeshuis.' Ik knik verbaasd en loop richting de keuken. Mijn moeder zit aan de keuken tafel, ik druk een kus op haar wang.'Morning Sunshine.'Glimlacht ze.'Goedemorgen Mam.' Wil je een omelet.' Ik knik en ga aan tafel zitten. 'Wat heb je zometeen als eerst als vak?' Ik denk even na.'Geschiedenise.' 'Oh leuk, goed opletten hé schatje?' Ik rol met mijn ogen en prop snel mijn omelet in me mond.' Veel plezier op school sweety.' Ik druk weer kus op haar wang en ren naar buiten waar Niall al staat te wachten.'Zullen we gaan?' Hij knikt.' Liam en Zayn hebben de eerste 2 uur vrij.' 'Lucky Bastards.'Mompel ik en Niall schiet in de lach. 'Heb je jou huiswerk gemaakt?' Ik kijk hem verbaasd aan.'Huiswerk?' 'Ja voor geschiedenis, Engels en wiskunde.' 'Fuck!'
Sorry voor het saaie stukje hihi hoop dat het goed is xoxo
LOVE YOU ALL
Reageer (2)
Love it!
1 decennium geledenSnel verderrr
1 decennium geleden