Foto bij 023 - P.O.V Anne

En wat vinden jullie van deze plot-twist ?
We love lieve reactiess trouwens <3
oh en nog fijn oud & nieuw ;D

lieefss Anne

Harry staat nog dicht tegen me aan en heeft z'n hand in mijn haar gevlochten. Ik kijk naar de deur opening, waar Harry ook naartoe keek en zie Tonnie verschrikt en met traanogen staan. Het lijkt of ze wat wil zeggen, maar houdt haar mond. Ik kijk naar Harry, sla z'n handen weg en doe dan een stap naar achteren en krijg ook traanogen. Ik kijk weer naar Tonnie. Ze draait zich om, duwt Zayn aan de kant en rent weg. Zayn kijkt nog even naar binnen en loopt dan ook langzaam weg terwijl hij z'n hoofd schudt. Ben ik m'n beste vriendin kwijt..? Dan komt Niall rennend de kamer binnen en kijkt Harry en mij verward aan. 'Anne, ik dacht dat.. Wat is.. Tonnie, ze..' Hij maakt z'n zinnen niet af. Ik kijk Harry aan en dan weer Niall. Ik ben in de war. Ik weet niet wat ik er van moet denken. Ik ren naar Niall toe en omhels hem. 'Ik wil jóu.' fluister ik in z'n oor. Ik kijk hem weer aan en wil hem zoenen maar hij draait z'n hoofd weg. Dit is niet goed.. Ik kijk naar achteren en zie Harry op bed zitten met z'n hoofd in z'n handen. 'Sorry Anne, ik.. Ik wist het even niet meer.' 'Wat spijt je Harry?' vraagt Niall voorzichtig. Hij weet dat er iets niet klopt maar hij heeft geen idee wat, hij liep te laat de kamer in om Harry en mij te zien zoenen, wat maar goed is ook. 'Ik en Anne, ik..' Niall had m'n hand een seconde geleden nog vast, maar laat hem nu los. 'We hebben gezoend. Ik zoende haar. Ze deed me ..' 'Wat?!' roept Niall nijdig. Hij doet een stap opzij en kijkt mij en Harry wantrouwend aan. 'Ze deed me denken aan Tonnie, ik.. Het spijt me Anne, ik had het niet moeten doen, ik..' Niall laat Harry niet uitpraten. 'Gast wat is dit? Je biedt haar je excuses aan, moet je meerdere mensen niet je excuses aanbieden? Tonnie misschien die je hartstikke leuk vindt en je terug wil, of mij misschien? We zitten in een band, we zijn vrienden, ik dacht dat ik je kon vertrouwen!' Hij loopt naar hem toe en kan Harry wel slaan. Zal ik Niall proberen te kalmeren? Of is dit hopeloos.. 'Niall nee, het is ook mijn schuld, ik liet het toe en ...' 'En wat?' roept hij boos. 'En niks! Het spijt me, en Harry is gewoon in de war.' Hij kijkt me verward en ongelovig aan. Dan grinnikt hij boos, en verschijnt er een boos lachje. 'Harry kan je..' 'Ja.' Hij loopt de deur uit en trekt hem hard dicht. Aii daar zal Paul niet blij van worden! Ik moet praten met Niall, misschien kan ik het uitleggen namens Harry, en dat ik niks voor hem voel en Harry ook niet voor mij. Zodat ze normaal kunnen blijven doen. Ik schaam me dat ik in front of Tonnie met haar grote liefde heb gezoend. Is ze heel boos? We zijn beste vriendinnen en zij is hopeloos verliefd op Harry. Ze vertrouwt me en hebben allebei afgesproken dat we nooit met iemands anders' liefde weg zouden lopen. En wat gebeurt er? Harry zoent mij en Tonnie ziet dat. Zij weet niet dat hij mij zoende en niet anders om. Misschien moet ik haar duidelijk maken wat voor klootzak Harry eigenlijk is! Niall ijsbeerde een tijdje door de kamer en zit nu verslagen op bed. Hij wilde telkens wat zeggen maar hield z'n mond. Ik ga naast hem zitten. Hij is teleurgesteld, dat snap ik. Logisch, we hebben net wat en dan ziet hij z'n beste vriend met zijn vriendin zoenen. Als we nou al wat langer bij elkaar waren was het misschien heel anders geweest en was het misschien zo dat het over is tussen ons. Er hangt een stilte wat meer zegt dan woorden. Een klein scheurtje veroorzaakt een grote breuk.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen