Foto bij Schooldays ~ Adam Young

~naam: Jenna
~leeftijd: 19
~bekende persoon/personen: Adam Young (Nu even 20 ofzo)
~is de persoon wel of niet beroemd in het verhaal: Nee
~verhaal ideeën: Ik ben ideeloos sorry...

Voor http://www.quizlet.nl/users/GabrielXx/

Hier stond ik dan, voor mijn nieuwe school. Ik was echt super nerveus, wat best wel logisch was.
Aangezien ik midden in het jaar naar een nieuwe school moest.
Oh sorry, vergeten me voor te stellen.

Ik ben jenna , ik ben 19 jaar & doe een opleiding fotografie.
ik woon op mezelf.
Mijn ouders zijn nogal afstandelijk, waarom heb ik nooit begrepen, maar ik heb er mee leren leven.

Ondertussen loop ik richting de balie, waar ik weer wordt gestuurd naar de directeur.
Aangekomen bij de directeur, klop ik op de deur & doe vervolgens de deur open.
De directeur kijkt me eerst verbaasd aan, maar daarna staat hij op & geeft me een hand terwijl hij zich voorstelt.
"Neem plaats, neem plaats. Normaal gesproken nemen we nu geen studenten meer aan, maar jij bent natuurlijk een uitzondering op de regel."
(Ik ben een half jaar lang in Azië geweest om een eigen fotoboek te creeëren over de Aziatische gewoonten, stammen , mensen etc. Het boek is een "bestseller" zoals ze dat zeggen)
De directeur nam me meteen aan, nadat ik hem een versie had meegestuurd bij mij inschrijving.

Na een heel gesprek te hebben gehad over koetjes & kalfjes + het gebruikelijke, loopt de directeur met me mee naar een lokaal.
"Mevrouw Lasting, ik heb hier de nieuwe student, waar we het vanochtend over hadden." deelt de directeur vrolijk mee.
De vrouw kijkt me onderzoekend aan, om me vervolgens hooghartig een plaatsje in het midden van het lokaal te geven, naast een jongen.
Ik knik , bedank de directeur & neem plaats naast de jongen.
Zodra ik zit draait de jongen zich vrolijk om & geeft me een hand.
"Hey, ik ben adam. Wie ben jij?" zegt hij met een diepe, maar vrolijke stem.
"Jenna" geef ik kort & verlegen antwoord.
Dat is zo'n eigenschap die ik liever niet zou hebben, altijd met leuke jongens wordt ik verlegen.
Adam lijkt het niet door te hebben & de rest van de dag loopt hij me te ondervragen, in de pauze stelt hij mij voor aan een paar vrienden van hem.
Zo gaat dat de hele week door.
Aan het eind van de week loopt hij zelfs mee naar mijn kluis.
"Adam, mag ik je wat vragen?" zeg ik zachtjes, als hij weer een vraag aan het bedenken is.
"Ja tuurlijk wat wil je vragen?" antwoordt hij vrolijk.
"Waarom kijken al die meiden zo boos naar mij, ik bedoel het is mijn eerste week & voor zover ik weet heb ik niemand beledigt ofzo?"
Adam kijkt verbaasd om zich heen & ziet de blikken die ik de hele dag zie/voel, nu pas echt.
"Dat komt waarschijnlijk, omdat heel veel meisjes mij leuk vinden, aar niet op mij af durven te stappen & ik meteen heel erg goed met je optrek, terwijl het pas je 1e week is, let er maar niet op, het gaat vanzelf wel over, denk ik." zegt Adam terwijl hij een arm om me heen slaat & me bezorgd aan kijkt, als ik verlegen naar de grond kijk.
"Wat is er? Heb ik iets verkeerds gezegd? Dan moet je het zeggen hoor." zegt Adam snel als hij mij naar de grond ziet kijken.
Ik schud mijn hoofd & kijk de andere kant op.
Adam pakt mijn kin vast met zijn duim & wijsvinger & draait zijn gezicht richting die van hem.
Hij kijkt me verlegen aan & fluistert dan in mijn oor "Als het je geruststelt, jij bent de enige waar ik oog voor heb, Jenna. Het klinkt misschien raar dat ik het zo zeg, maar ik ben, denk ik van je gaan houden, ookal heb je niet veel gezegd, het is meer je uitstraling." waarna hij mij een kus op de wang geeft & verlegen weg kijkt.
Verlegen kijk ik weer naar de grond & neem langzaam zijn hand vast.
"Ik vindt je ook leuk, Adam." fluister ik zo zacht dat ik niet zeker weet of hij het heeft gehoord.
Adam kijkt verschrikt op & kijkt me dan super vrolijk aan, om mij vervolgens te zoenen in het bijzijn van de hele school.
"Jenna, zou je mij het plezier willen doen om mijn vriendin te zijn?" fluistert hij vervolgens zacht in mijn oor.
Ik knik & kijk hem verliefd aan.
Adam streelt mijn wang en slaat vervolgens zijn arm om mij heen.

Reageer (1)

  • PeterPetrelliXx

    Aww dit is echt super geschreven!!!!! Thanks! Het is echt awesome!!!! <3
    Snel nog meer shcrijven pleaseee!!!!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen