Foto bij Chapter 10

Please, wat vinden jullie ervan?
tips ?

Als ik om elf uur opnieuw wakker word sta ik meteen op, natuurlijk met hoofdpijn. Ik loop in mijn kleding van gister naar beneden.
'Goedemorgen slaapkop,' mijn moeder geeft me een kus op mijn voorhoofd. 'Waar is Faya?' ik kijk zoekend om me heen. 'Bij Kiki.' Ik zucht opgelucht. 'Heb je zin in vanmiddag?' vraagt mijn moeder. Ik schud mijn hoofd. 'Nee. Hoelang duurt het?' Ze kijkt me aan. 'Uurtje, het komt echt wel goed. Je moet er om vier uur zijn dus om half drie rijden we hier weg.' Ik knik. Dan moet ik dus in de auto met Kiki en Faya, die praten dan dus alleen maar over vanavond. 'Best hoor..' Ik zet de tv aan en zap naar MTV. 16 And Pregnant, lijkt me vreselijk.. Dan zou ik nu een kind van één jaar op schoot hebben, dan is heel je leven toch voorbij? Ik leg de afstandsbediening naast me neer. 'Wil je eten?' vraagt mijn moeder. 'Graag,' mijn mondhoeken krullen omhoog. Mijn moeder verdwijnt in de keuken en komt vervolgens terug met een bord met twee warme croissantjes. 'Dankjewel.' ik eet de croissantjes langzaam op. Als ik ze allebei op heb zet ik teleurgesteld het bord in de afwasmachine. 'Grace sms'te net, ze komt zo even langs.' ik knik. 'Dan kleed ik me even aan.' ik verdwijn naar boven en duik in mijn kledingkast. Wat moet ik nou aandoen? Ik moet er wel een beetje leuk uitzien, niet voor Harry maar voor mijzelf.. Hoe zal Louis eigenlijk reageren? Ik vis een setje uit de kast en doe mijn haar, make up en kleding aan. Ik hoor de bel al, Grace is er dus. Ik storm naar beneden en open de deur voor mijn vriendin. 'Oh mijn god..' is het eerste wat ze zegt. 'Wat is er?' 'Je ziet er echt prachtig uit!' Ik schiet in de lach, 'Suffie..' denk ik hardop. Ik omhels Grace en laat haar binnen. 'Hoe voel je je?' Grace ploft op de bank, ik ga naast haar zitten en ik haal mijn schouders op. 'Ik weet niet echt hoe ik me moet voelen.' zeg ik. 'Ik beloof dat het goed komt.' ze geeft me een kusje op mijn wang waarvan mijn mondhoeken omhoog krullen. 'I hope so.' zeg ik nog.
'Hoelaat ga je weg?' vraagt Grace, spelend met mijn roodbruine haren. 'Half drie, jammer dat je niet met me mee kan, in plaats van kiki..' Grace lacht, 'Gekkie..' Ik haal mijn schouders op, 'Ik wil niet.. dit is nog enger dan die wortelkanaalbehandeling vorig jaar.' Grace kijkt me geruststellend aan. 'Kom op Lynnie, wedden dat het allemaal meevalt.' zegt ze. Grace laat mijn haar los, 'Auw, je zit vast,' roep ik. 'Oeps, mijn ring zit vast en.. ik krijg hem er niet uit.' Grace trekt aan mijn haar en weer aan haar ring maar ze krijgt hem er niet uit.. 'Doe je ring af.' lach ik. Grace doet wat ik zeg en daarna gaat het een stuk simpeler. 'Gaat het?' vraagt ze als hij eruit is. Ik knik lachend.
'Lynn, ga je mee, het is twee uur.. Doe je schoenen aan en dan halen we Faya en Kiki.' Ik kijk Grace geschokt aan. 'Shit..' Ik had zo gehoopt dat het nog een paar uur zou duren, maar de tijd is zó snel gegaan.. Grace omhelst me, 'Succes.' zegt ze. Langzaam lopen we naar buiten. Grace loopt naar huis en ik stap nde auto in.. Daar gaan we..


Wat vinden jullie van het verhaal opzich?

Reageer (5)

  • Marly2801

    Snel verder!(H)

    1 decennium geleden
  • LostInSpace

    Super!!
    Snel verder<3

    1 decennium geleden
  • LauraAime1D

    Ik vind het tot nu toe echt heel leuk! Ik hoop dat ze bij elkaar komen!!! xxx

    1 decennium geleden
  • 1Ddreamer

    Snel verder!

    1 decennium geleden
  • BlinkyMusic

    Ik vind het wel leuk :) Snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen