Laat een reactie achter! ik waardeer jullie mening heel erg!

De uren na het uitpakken van onze pakjes vloog voorbij. Iedereen lijk een plekje gevonden te hebben in huis en ik loop wat rond. Ik kom in de woonkamer waar Niall zit. Hij zit met zijn rug naar me toe door zijn twitter mentions te scrollen op zijn telefoon. Ik zie het woord 'haat' vaak voorbij komen. Ik zie dat het hem raakt. Dan gooit hij zijn telefoon naast zich neer en zet zijn handen voor zijn gezicht. Ik heb medelijden met hem. Ik loop naar hem toe en ga naast hem op de bank zitten. "Het was niet mijn bedoeling om je te bespioneren maar ik zag dat ze gemene dingen over je schrijven." zeg ik. Hij tilt zijn hoofd op en kijkt me aan. Zijn ogen zijn rood. Hij tilt zijn schouders op en ik zie dat hij zich groot probeert te houden. "Ik ben het wel gewend." zegt hij. "Niemand heeft het recht om zoiets over of tegen je te zeggen!" zeg ik. Het raakt hem en hij zakt een beetje in elkaar. Met moeite slikt hij zijn tranen weg. "En maak je niet druk. Ik weet zeker dat er heel veel meisjes zijn die je wel leuk en/of aardig vinden. En een daarvan zit nu naast je op de bank." Ik sla een arm om hem heen. "Meen je dat? Vind je me aardig?" Hij kijkt me aan. "Ja!" zeg ik en hij krijgt een glimlachje op zijn gezicht. "Het spijt me dat ik zo stil was vandaag. Ik was gewoon een beetje.... verlegen..." Ik knik. "Ik mag jou wel, Lotte." zegt hij en geeft me een knuffel. Op dat moment komen Zayn en Liam binnen. "Verdomme Niall, we kunnen je ook geen 5 minuten alleen laten met een meisje en je probeert haar al te versieren." zegt Zayn. Niall laat me los en steekt zijn tong naar Zayn uit. Ik sta op en ga naast hem staan. Ik sla mijn arm om zijn nek. "Ben je jaloers?" vraag ik hem plagerig en knipoog naar Niall. "Ja daag, mocht je willen!" zegt hij. Dan komen ook Louis en Harry binnen. het is al bijna 1 uur 's nachts en we besluiten de luchtbedden op te blazen. Iedereen heeft zijn bed al opgepompt als de pomp aan mij wordt gegeven. Niall komt naast me staan om me te helpen. Hij stopt de pomp in het bed en zet hem aan. Het bed blaast langzaam op. We raken met zijn allen in gesprek en hebben niet in de gaten dat er teveel lucht in het bed komt. Dan klinkt er een oorverdovende knal. We schrikken allemaal. Ik sping aan de kant en val bijna. Harry vangt me op. "Shit!" roept hij. Iedereen is geschokt. "Dat was mijn bed dan..." zeg ik zacht. Dan schieten we allemaal in de lach. "Dat was echt het domste wat we ooit hebben laten gebeuren volgens mij." zegt Louis lachend. "Wacht! Dit moment moeten we even vastleggen!" roept Harry. Hij pakt de gescheurde plastic lap op die ooit een luchtbed was en geeft hem aan mij. Zayn, Niall, Louis en Liam komen langs me staan en pakken ook een deel van de lap. Harry pakt zijn mobiel en zet de camera aan. We lachen allemaal en Harry maakt een foto. "Super!" zegt hij tevreden. Hij stopt zijn telefoon in zijn broekzak. "Je kan wel bij mij op het luchtbed slapen, Lotte. Als je wil. Hij is groot genoeg." Ik knik. "Oke dankje." Dan beginnen de jongens. "OOOOOEEEHH!!" roepen ze in koor. "Hou toch jullie mond.." mompel ik. "is er ook ergens een kamer waar ik me even om kan kleden?" vraag ik. "Gewoon hier hoor!" zegt Louis plagerig. Ik geef hem een klap tegen zijn arm. "Op dit moment is ongeveer elke kamer in dit huis leeg. Kijk maar welke je wil gebruiken." zegt Harry. Ik pak mijn tas en loop naar boven opzoek naar een kamer waar ik me veilig kan omkleden. Snel trek ik mijn pyjama aan en ga weer naar beneden. Iedereen ligt al op z'n bedje. Harry slaat de deken uitnodigend open en ik kruip naast hem. Hij slaat de deken terug zodat de deken over me heen ligt. We praten nog een ruim uur en dan gaan we slapen. Ik heb het ijskoud en begin te bibberen. Harry merkt het en schuift wat dichter naar me toe.Hij slaat zijn arm om me heen en ik voel zijn warmte op mijn koude lijf. "Ik heb je gemist." fluisterd hij.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen