Van uit Marjon

als Cindy en Daan terug gaan geef ik Cindy een knuffel "zullen we een ijsje halen" vraag Cindy "dan moeten we snel zij de ijsalon gaat zo dicht" we rennen naar de ijsalon. We zijn net op tijd we zeggen allemaal welke ijsje we willen "ik heb nog een kado voor jullie we krijgen het kado " we laoen hem bij jou thuis open" zeg ik tegen Rein "kom jongebs dames er uit nu ik moet de sallon sluiten we gaan naae buiten en gaan in het gras zitten. Ik ga tegen Rein aan zitten onze ijsjes op eten. We gaan nog even prate dan krijgt Daan een sms dat ze naar huis moest want Jorn en Sam moeten op bed maar dat eerst de kado's uit pakken ik geef Cindy een tasje met ook een paar kado's voor hun en Sam en Jorn "dankje ik leg het wel bij hun onder de kerstboom" ik geef Cindy en de rest ee knuffel en loop hand in hand met Rein naar hun auto Camille loopt vlak voor ons we stappen in de auto voor de verandering ging ik voor in en Camille naast Rein na een anderhalf uur zijn we er eindelijk. "jeej we zijn er" zegt Camille we stappen uit en gaan naar binnen. Ik hang me jas op en ga naar boven de kadotjes halen die ik heb gekocht als ik naar beneden wil lopen struikel ik over speelgoed van Sam en val van de trap iedereen hoort het en komt naar me toe ik hoor en zie nox meer na 10 monute kom ik bij "waar ben ik?" "he bent bij mij eb je ligt op de bank heb je pijn?" " ja me knie en me hoofd een beetje" "kun je je knie bewegen schat?" ik wil hem een beetje bewegen het lukt maar doet best zeer "zulle we de kadotjes open maken" zeg ik ook gewoon als of er niks is gebeurt. Rein kijkt me raar aanik bbegi te lachen. "ik wil het eerste kado pakken" zegt Camille ze pakt de grootste "voor Marjon en Rein" ik ga normaal zitten. Rein en ik maken samen de kado open het is een groote foto met mij en Rein in de sneeuw bij de fotoshoot de we hebben gehad net voor kerst "wow hij is mooi jammer dat er maar 1 is" zeg ik "nee hoor ik had die van mij al gekregen mamaar heb hem verstopt ik ga he vanavond ophangen" ik geef Rein een knuffel "dankje hij is echt supper mooi" "uhmm je moet mij niet bedanken" zegt Rein ik kijk hem raar aan "wie dab wel?" "mij" ik kijk op zij "aww Camille wat lief" ik sta op nog geen seconde later zit ik op de bank. Camille komt al naar me toe ik heb tranen in me ogen zo mooii ik geef Camille een knuffel en we gaan verder als alles is uit gepakt "ik heb nog 1 die van de man" Rein haalt hem uit me tas we maken hem open er zitte 2 doosjes in. Ik maak er 2 ope er zit een ketting en een armbandje in met Rein zijn naam en ee hartje er achter en bij Rein mijn naam met een hartje "en wie moet iik hier voot bedanken" Iedereen kijkt elkaar vragent aan "kijk hier ligt een briefje voor je" zegt Chrisje ik pak hem aan en lees wat er op staat er staat: hier voor de 2liefe schaten als je wil wete wie dit heeft gedaan bel me dan: Ik kijk naar het nummer "oke dit is geen nederlands nummer" "wacht maar ik bel wel" zegt Rein hij typt het nummer in na 5 minuten hangt hij weer op " het is van ee meisje uit belgie die jij moet kennen" "awww dat is Yasmine een vriendin van me" ik begin te huilen " wat is er schat" "ik en Cindy willen haar heel graag zien maar je weet het ze woont in belgie en ze kan hier niet heen komen en andersom ook niet" Rein veegt een traan van me wang. Ik kijk op me mobiel en zie dat Cindy me heeft gesmst ik lees het smsje er staat: waneer kom je weer moet je wat vertellen' ik sms haar terug ik kom morgen of daarna terug hoezo? ik krijg geen reactie terug "Camille je moet op bed" zegt de moeder van Rein "okj Rein wil je me naar bed brengen?" Rein kijkt me aan ik knik "ja ik kom er aan ga maar alvast je pyjama aan doen" "okj zal ik doen liefe Rein" als Camille naar boven is beginnen ik en Chrisje te lachen "Rein ik ben klaar" gilt er 1 van boven naar beneden. Rein gaat naar boven na 10 minuten ongeveer komt hij weer naar beneden en geeft me voorzichtig een knuffel we gaan nog gezellig een film kijken na de film nog even praten ik sms Cindy nog ff dat ik van de trap ben gevallen en nie kan lopen "zullen we op bed gaan ik ben moe" zeg ik " ja kom ik breng je wel" Rein geeft me een kus en tilt me op " uit kijken dat jij ook niet van de trap valt" zeg ik en begin te lachen. Als we boven zijn legt hij me op zijn bed neer we trekken onze pyjama's aan ik pak me mobiel en kijk nog even op twitter en ga slapen Rein geeft me een knuffel en een kus en gaat ook slapen.

Reageer (2)

  • YasmineLovex

    super mooi schatten jullie moten snel verder xxxx <3

    1 decennium geleden
  • xxIKHEETANNE

    leukk snel verder(:

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen