Eindelijk kunnen Y&S rustig en lang met de jongens praten.

Liam is de eerste die een sms terugstuurt:

Van: Liam x;
Haii! We are coming right now! Thanks that you want to see us again.
p.s.: I think i fell in love with you.. (H)

De laatste zin in Liam zijn sms verbaasde me. Dat had ik echt NOOIT durven dromen... Ik liet de sms snel aan Sofie zien en zij staarde er zeker vijf minuten met open mond naar.
'Omg! Omg! Omg!!! Liam "hottie" Payne is verliefd op jou!!' riep ze al springend en met een super grote glimlach. Ze knuffelde me bijna plat!
'Ja, maar, euhm, ik voel iets voor hem, maar, euhm, ook iets voor de andere jongens...' stamelde ik, al naar de vloer kijkend, uit.
Sofie bleef me maar aanstaren als een dummy en lichtte me in over zo'n situaties (ze leest echt té veel romans). Nadat ze was uitgepraat hoorde ik een luide klop op de deur. Ik rende er naartoe, deed hem open en er kwamen vijf uitgeputte jongens naar binnen gestormd.
'H,h,h,hai.', zei Niall uitgeput. Ik zwaaide even ongemakkelijk, want ik wist nooit wat te zeggen als ik hun vijf perfecte gezichten zag. Ergens in een hoek in de kamer zag ik een mini-bar met een paar flessen water in. Ik schonk zeven glazen in: vijf voor de jongens, één voor Sofie en één voor mij.
Met elke keer een stille 'alsjeblieft' deelde ik de glazen uit, eerst de jongens en daarna Sofie, die laatste gaf me een vette knipoog. Zodra ze elk hun glas hadden dronken Liam, Zayn, Harry, Louis en Niall hun glas zo snel leeg, dat het leek of de glazen nooit vol waren geweest. Ik durfde amper iets te zeggen, maar er kwam een beetje moed in mij op.
'So, what are we gonna do?' vroeg ik terwijl ik blozend naar Liam keek. Ik was nog steeds niet goed van de sms die hij had gestuurd.
'Let's go to the beach!', stelde Sofie voor.

Reageer (2)

  • LifeNiall

    Vanavond zal ik niets posten, om de spanning erin te houden ;)

    1 decennium geleden
  • AnkeBreukink

    Snel verder... Leuk verhaal xdd xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen