Foto bij 021 - P.O.V Anne

PLOT-TWIST !

Tonnie en ik lachen als we Niall zien met een chocolade gezicht. Ik ga naar boven om een doekje te halen, in de keuken zijn ze blijkbaar op. Ik loop de trap op en ga naar Niall's kamer om te kijken of hij misschien nog iets nuttigs heeft. Terwijl ik de kamer in loop zie ik z'n gitaar staan en kan het niet laten om even met m'n handen langs de snaren te gaan. Ik begin in mezelf te lachen. Ik doe zijn kast open en gluur nieuwsgierig naar binnen. Heeft hij een goede kledingsmaak of is het allemaal prut? Ik zie boxershorts liggen en een paar T-shirts en broeken. Niet veel interessants dus. Ik doe de deur dicht en ga verder opzoek naar dat doekje. Zonder dat ik het door heb staat er iemand achter me. Hij pakt m'n schouders vast en wil me laten schrikken. 'Boe!' Ik geef een gilletje en draai me om. 'Harry Styles..' zeg ik met gespete ogen en ik begin te lachen. 'Moet jij niet bij Tonnie zijn?' vraag ik verbaast, 'Hoezo?' Ik kijk hem vragend aan. 'Omdat jullie een relatie hebben, toch?' Hij kijkt me aan en kijkt meteen weer weg, oh nee, dit is niet goed ! Ik begin me te verontschuldigen. Hij kijkt zo verdrietig ! Oh ik had dit nooit moeten vragen. 'Sorry, ik wist niet dat..' Voordat ik m'n zin kan afmaken duwt hij zijn lippen op de mijne. Wat is dit nou?! Ik duw hem van me af en kijk hem verschrikt aan. Ik vind Niall leuk ! Niet Harry, en Harry mij niet, toch? Hij is met Tonnie ! Ik kijk hem verward aan. Hij kijkt me schuldig en dan kijkt hij betrapt richting de deuropening.

Reageer (1)

  • nialldream

    Ohmy! Snelverderxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen