Foto bij you are special (Tom lovestory) 18

Reacties?
Sorry dat het zo lang duurt maar heb het heel druk met taken en examens

Kelly pov:
Je werd wakker en zag dat je op een houten bank lag. Wat was er gebeurt? Je stond voorzichtig recht en zag een spiegel staan. Je bekeek jezelf en schrok jezelf dood. Nou ja niet letterlijk maar toch. Je had een grote deuk in je hoofd vol met schrammen wat vast door die steen kwam en zag hoe er een paar ribben door je vel staken. Je schouder lag ook uit de kom. Je trok een pijnlijk gezicht en moest moeite doen om niet flauw te vallen. Je had zoveel pijn. Je ging terug op het bankje zitten. Waar the hell zat je? Je moest hier weg. Je strompelde naar de voordeur en stapte naar buiten. Het was een hutje in het midden van het bos. Je ging snel het bos in voor iemand je kon zien. Na een tijdje kon je echt niet meer en viel je uitgeput neer op de grond. Je moest iets doen anders zou je doodgaan hier in het bos. Je voelde de tranen opkomen maar knipperde die al snel weer weg. Je pakte al trillend je gsm en zag dat Mathieu jou ondertussen al 8 keer had gebeld. Er was enkel één probleem, je kon hem niet bellen, hij wist niets van jou doening af. Je zuchtte en belde toen Tom op. Niet veel later hoorde je de voicemail. Jij: "Tom? Bel me terug please, ik heb je nodig." Je begon te snikken en legde toen af. Je kon hier moeilijk blijven liggen en verbeet de pijn daarom en ging terug rechtstaan. Je keek even in de weerspiegeling van je gsm naar je gezicht. Je zag hoe de diepe schrammen ondertussen waren verdwenen en dat de deuk in je hoofd kleiner was. Je pakte snel je gsm vast en stapte door. Het leek wel een eeuwigheid vooraleer je op een baan kwam en je herkende meteen waar je was. Je was aan de rand van de stad. Je hoorde hoe je gsm afging en snel greep je jou gsm vast.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen