Aaaahh zon en.. One Direction?

'Hey! Can we pick you and Sofie up for going to the beach?'
Ik draaide me nog snel om en riep: 'Yeah sure! Give me an hour.'
Deze keer was het Zayn die antwoordde: 'Twelve o clock?' Sofie keek naar mij en knikte vol overtuiging van ja.
'Yeah sure! Uhm, give me your numbers so i can tell what room and what floor.', vroeg ik nog wat verlegen.
'Alright!', riepen ze in koor. Ze namen elks een papiertje en begonnen ijverig hun nummer op te schrijven. Ik nam de blaadjes aan, nam afscheid en ging naar binnen.
Aangekomen aan de receptie moesten we onze ID-kaarten laten zien en kregen we onze kamer te weten.
'Room 315, on the third floor.', zei de receptioniste met een lieve glimlach. Sofie nam de elektronische sleutel in ontvangst. We sleepten onze koffers achter ons aan richting de liften. Er hing in de lobby een klein televisietje en ik zag 5 bekende gezichten op het beeldscherm verschijnen. Ik slaakte een zucht en ging weer achter Sofie aan die al een lift te pakken had en hem met moeite open kon houden. In de lift hoorden we 1 van de meest belachelijke muziekjes ooit en schoten, zoals we vaak deden, in de slappe lach. We kwamen aan op de 3de verdieping en worstelden met onze koffers om ze uit de lift te krijgen, ook nu lachten we ons in een deuk. Al snel hadden we onze kamer gevonden. We deden hem open, zetten de koffers aan de kant en sprongen op het bed dat we met z'n twee moeten delen.
Ik nam m'n gsm en de papiertjes dat ik van Harry, Niall, Louis, Liam en Zayn had gekregen. De nummers stonden al snel in m'n contactenlijst. Ik typte een nieuw bericht:
Aan: Niall x; Louis x; Zayn x; Harry x; Liam x;
Hello! Our room is 315 on the third floor.
xoxo Yasmine & Sofie
Snel drukte ik op verzenden.

Reageer (1)

  • Yoola

    snel verder :)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen