Jounin Exam first part
kakashi keek naar gaara terwijl gaara zijn schouders lichtjes optilt iedereen wist beter dan met de kazekage te discuseren dus kakashi draaide zich om en liet iedereen binnen.Ze gingen naar een exam hal die kleiner was dan de chunin exam hal waar ze 5 jaar geleden zaten Gai's team was er niet die zat in een andere kamer.Raido vertelde hun de regels en hoe veel punten iedere vraag waart was en als je gepakt werdt met spieken het meteen over was voor je Naruto kon niet w8en tot dat ze eindelijk konden beginnen.Wanneer de test eindelijk begon hadden gaara en naruto in een record tijd allemaal beveiligenen on zich heen gezet zodat niemand bij ze konden spieken. Toen ze klaar waren, draaide ze de toets om en leiten de jutsu vallen. Gaara leunde achterover in zijn stoel, hield zijn armen over elkaar en deed zijn ogen dicht als teken van een meditatie gaara kon nu gwn slapen hij had een soort contract met Shukaku getekend waardoor hij gwn kon slapen maar hij moest wel dom zijn om hier te gaan slapen.Naruto zat terug in zijn stoel en ging kijken wie er allemaal waren. Zijn vroegere teamgenoten waren sterker dan ooit,r sasuke's evil was ook sterk gegroeit. Sakura was beter gewoorden in chakra control maar dat zou iedere leerling van tsunade wel hebben.tsunade heeft haar heel erg verandert.
Reageer (3)
verderrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr dit verhaal rockt!
1 decennium geledensneele verder!!!!
1 decennium geledenwat kan ik zeggen ..?
1 decennium geledensnellllllllll verderrrrrr!!!!!