Harry doet de deur open. "Merry Christmass!" hoor ik de jongens in koor zeggen. Ze lopen naar binnen en ik sta op. Ze hangen hun jassen aan de kapstok en komen de woonkamer is. Ik glimlach zenuwachtig. Louis loopt naar me toe. "Jij bent vast Lotte. Harry had ons al verteld dat je kerst zou vieren met ons." zegt hij en hij geeft me een hand. "Ik ben Louis." Ik knik. "Weet ik, ik luister jullie muziek." zeg ik en Louis stapt aan de kant. Dan komt Liam naar me toe. "Leuk je te ontmoeten Lotte." zegt hij en ook hij schud mijn hand. "Harry belde ons gisteravond op. Hij vertelde ons dat hij je tegen was gekomen en dat je kerst met ons zou vieren. Hij was helemaal hyper." zegt Zayn en ik kijk naar Harry. Zijn wangen worden rood en hij kijkt verlegen naar de grond. Zayn loopt naar de toe en geeft me een boks. Dan loop ik naar Niall die al de heletijd stil is. "En jij bent Niall." zeg ik tegen hem en steek mijn hand uit. Hij pakt mijn hand en schud hem. "Dat klopt." zegt hij verlegen. Louis loopt naar de gang en haalt een tas met cadeautjes. Hij legt ze onder de kerstboom en ploft op de bank neer. Iedereen gaat ergens zitten en ik ga op de bank naast Harry zitten. Ik voel me al een stuk meer op mijn gemak. Iedereen stelt me vragen en we kletsen gezellig zodat we elkaar allemaal wat beter leren kennen. De tijd vliegt en het is tijd voor de cadeautjes. Iedereen mag om de beurt zijn of haar cadeautjes open maken. Louis mag beginnen. Als laatste pakt hij het cadeau van mij uit. "Wauw! Hij is echt zo leuk!" zegt Louis terwijl hij de warme trui met noors print uit de verpakking haalt. Gelukkig vind hij hem mooi. Dan is Zayn aan de beurt. Hij maakt mijn cadeautje open en er verschijnt een glimlach op zijn gezicht. Hij haalt de wit met rode versity jacket uit het papier. "Dankje Lotte! Hij is super gaaf!" Nu is Liam aan de beurt. Ook hij is blij met zijn cadeau. Het is een warme muts met het gezicht van een schattige beer met bijpassende sjaal en handschoenen. Voor Niall had ik een nieuwe pet gekocht en een waardebon voor Nando's. Voor het eerst vandaag zie ik een lach op zijn gezicht. Gelukkig maar. Ik kan merken dat hij een beetje verlegen is. Dan gaat Harry zijn cadeautjes open maken. Dan komt hij bij de grote doos die hij van mij heeft gekregen. Zodra hij ziet wat erin zit kijkt hij naar mij. "Lotte! Dat is toch veel te duur!" zegt hij. Ik schud mijn hoofd. Dan draait hij zich naar mij en geeft me een knuffel. "Nu is het tijd voor jou cadeautjes, Lotte." zegt Harry. Als eerste pak ik het cadeautje van Liam. Er zit een warme deken in met een hartjes patroon. Dan pak ik het cadeautje van Zayn. Er zit een koptelefoon in. Louis staat op en geeft me het cadeau van hem. Ik maak het open. Het is een onepiece pak van One Direction. Een paarse. Dan komt Niall naar me toe en geeft me het zijn pakje. Er zit een armband met bedeltjes in. Daarna geeft Harry zijn cadeautje. Ik maak het open. Het is een goude ketting met een medaillon eraan in de vorm van een hart. Op het hart staat de engelse vlag. Ik maak het hart open en zie een foto van Harry en mij van vroeger. Ik voel de tranen achter mijn ogen prikken. "Aaawh, Harry! Het is zo lief!" Ik geeft hem een knuffel en leg mijn hoofd op zijn schouder. "Dankje." fluister ik en laat hem los. "Heel erg bedankt jongens. Ik vind de cadeaus super leuk!"

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen