61.

Je bladert half in je tijdschrift als je Nick vertelt dat Miley heeft gebeld. Je let onopvallend op zijn gezichtsuitdrukking.
Hij fronst. ‘Waarom?’
‘Weet ik niet. Heeft ze niet gezegd. Maar ze klonk best aardig.’
‘Oh, ok. Leuk dat je eens met haar gepraat hebt.’ Nick gaat met zijn handen door zijn krullen die een beetje plat op zijn hoofd liggen.
‘Is alles wel ok tussen jullie? Je klinkt niet zo enthousiast.’
‘Ja, het is prima. We zijn gewoon weer vrienden. Maar ook niet meer!’zegt hij duidelijk. ‘Zij wil waarschijnlijk wel meer, maar ze is zo aanhankelijk.’
Je grinnikt. ‘Ja, zo klonk ze ook,’zeg je zachtjes. Je hoopt dat het niet gemeen klonk.
Nick grinnikt. Hij gaat op de rand van zijn bed zitten. ‘Kom je niet naast me zitten?’vraagt hij lachend.
Je legt je tijdschrift weg en staat zogenaamd met tegenzin op. Je laat je op het bed vallen, naast Nick.
Zwijgend zitten jullie een tijdje naast elkaar. Dan opeens vraag je Nick: ‘Geloof jij in de ware?’
Nicks ogen zijn groot en kijkt je verbaasd aan. ‘Eh, eh,’zegt hij. Wat van zijn stuk gebracht. ‘Ik denk wel dat er iemand is waarop je perfect aansluit. Dat alles perfect past en compenseert. Dat je elkaar in alles aanvult. Maar ik kan het me bijna niet voorstellen.’
‘Huh? Je zegt dat je wel denkt dat er zo’n iemand is en dan zeg je dat je je het niet voor kunt stellen.’ Je kijkt hem afwachtend aan.
‘Nou, ik geloof echt dat er zo’n iemand is. Ik geloof echt dat er voor iedereen de ware is. Maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat ik zoveel van iemand ga houden. Snap je wel?’ Je knikt. ‘Ik kan me niet voorstellen dat ik nog meer van die persoon ga houden dan van muziek. Want muziek is echt het belangrijkste in mijn leven. Daar kan ik alles in kwijt en is altijd bij me. Je kent ons liedje Play My Music wel. Music's in my soul, I can hear it everyday, everynight, It's the one thing on my mind. Music's got control, And I'm never letting go, no no. I just wanna play my music,’zingt Nick kort.
Je glimlacht. ‘Dat snap ik, maar ik denk dat er toch echt iemand is waarvoor je muziek laat voor wat het is. Misschien blijf je ook nog van muziek houden, maar dan zal je voor haar kiezen, boven muziek,’zeg je.
Nick knikt. ‘Ja, ik denk wel dat die persoon er is. Maar ik kan het me nog niet echt voorstellen.’ Hij kijkt je lief en doordingend aan. ‘Misschien komt dat nog.’
Je knikt. ‘Inderdaad.’

Je zit nog maar half wakker in de auto naast Nick en Mira. Kevin neuriet een liedje en Joe drumt een bepaald ritme op zijn been.
De jongens moeten Nicks liedje vandaag gaan opnemen in de studio en Mira en jij gaan gewillig mee. Al is het nog wat vroeg, tot jullie ergernis.
‘Is Big Rob daar al?’vraagt Paul aan Nick.
Je staart uit het raam. Het is een prachtige dag. Het is jammer dat de week zo snel voorbij gaat. Nog twee dagen en dan ga je alweer terug naar San Diego. Al verheug je je wel op je vakantie met Luke.
Je smst hem elke dag en mist hem. Ondanks dat het hier zo gezellig is.

Reageer (4)

  • Madrid

    snel verder

    1 decennium geleden
  • FollowDreams

    Snel verder!x

    1 decennium geleden
  • xNPE

    aaaaaah zoo lief!

    (L)

    1 decennium geleden
  • Courage

    Nee, ze mist hem helemaal niet (nerd) Ze is gezellig bij Nick en dat is veel beter =)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen