Kyuubi negeerde hem en ging weer slapen.naruto schudde zijn hoofd pakte zijn thee en nam een paar slokken om terug in de wereld te komen.Gaara at rustig zijn brood terwijl die naar buiten keek.naruto was blij om te zien dat hij bijna klaar was.'Je moet opschieten"zei Gaara,terwijl die naar buiten keek. "Ik denk dat Kakashi bijna klaar is." Hij zei niks over naruto's space-out toen hij met de kyuubi aan het praten was.Naruto zuchtte. "En dan hebben we een schijftelijke exam ik haat dat. "en begon weer te eten.Hij was bijna klaar met zijn broodtje toen de clone's een chakra signal naar hun stuurde als teken dat ze klaar waren. Gaara pakte zijn geld en naruto deed zijn mask weer op. Ze gebruikte hun jutsu de kawarimi, Waar mee ze van plaats wisselen met hun clone's.Ze kwamen voor een gebouw te staan waar iedereen hun verast aan keek. Kakashi, die de deur open wou doen draaide zich om. Gaara keek rustig naar kakashi terwijl naruto zijn mask een stukje omhoog deed om er een stukje brood in te doen en deed het dan weer omlaag.Kakashi's ook werdt kleiner. "Dat waren klonen, 'zei hij. Het was geen vraag. Iedereen begon in verbazing tegen elkaar te praten. Klonen hadden maar de helft van jou eigen kracht en iedereen had moeite kakashi bij te houden terwijl de klonen er geen moeite mee hadden.Naruto knikte, en negerde iedereen. "Het is niet tegen de regels, want die waren er niet. Plus, we hadden honger. "

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen