Onderweg.....

Als we door een horde paparazzi zijn geraakt, stappen we in de grootste en mooiste limo die ik ooit had gezien. Snel werden we in de limo geduwd door een security guard die Paul heet (ik had het opgevangen toen één van de vijf bloedmooie jongens het riep terwijl we door de paparazzi stormden). Ik en mijn vriendin namen plaats in één van de drie superzachte zetels. Al snel volgden de jongens. Één nam plaats naast mij en de anderen in de zetel recht over ons.
'Well uhm, I'm Yasmine and this is my best friend, Sofie', zei ik om de hele korte stilte te breken.
'I'm Liam!', zei de jongen met het geruite hemd.
'I'm Louis!', zei de jongen met het gestreepte shirt en de rode broek.
'I'm Harry!', zei de lange jongen met de krullen en de grote handen.
'I'm...' *smak smak* 'Niall!', zei de blonde jongen met een volle mond.'I'm Irish.', voegde hij er nog aan toe.
'Well, uhm, I'm Zayn!', zei de laatste met het varsity jacket en een spiegeltje naast zich. Ik wist nog maar net hun namen en ik was al op slag verliefd op deze jongens... Ze zijn zo, zo, er zijn geen woorden voor hoe knap, schattig en lief ze wel zijn. Het hotel was niet ver van de luchthaven dus konden we niet veel praten, maar het was al genoeg om mij af en toe sprakeloos en met een lichtjes open mond naar hen te kijken. Als ik en Sofie moeten uitstappen roept Harry nog iets....

Reageer (2)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen