20.
Zo zat ik nog eentijdje te peinzen in de leerlingenkamer.
Om 6 uur.
Ik liep met een groepje eerste jaars mee naar de grote zaal. Bijna de hele zaal zat al vol. Ik propte me tussen de groep mensen die aan tafel zat. Ik was later als normaal. Net op het moment waneer normaal gesproken het eten begint mompelt perkamentus een spreuk waardoor zijn stem harder gaat. ' Jongens en Meisjes, aangezien het bijna Halloween is komt er een halloweenbal. Deze word gehouden op 31 Oktober. Ik hoop jullie daar allemaal te zien.' Met deze zin beïndigde hij zijn speech en was het een soort openings teken voor het diner. Sommige kinderen waren nu al bezig met een date te zoeken voor het bal. Ik wachtte wel af.
Na het Diner.
Ik slenterde de trap af naar de kerkers, en liep de leerlingenkamer binnen. Daar plofte ik in een zetel. Alura kwam tegenover me te zitten en begon te fantaseren over het bal. 'Er zullen vast pompoenen komen, en het dak word waarschijnelijk nog mooier dan normaal.' Zo ging het een tijdje door. Toen ik bijna in slaap was gedommelt zei Alura. 'Luister je wel?''Jaja' mompelde ik. 'Ik ben moe ik ga slapen' zei ik en liep naar boven. Pfoe was ik daar weer aan ontsnapt.
Reageer (3)
mooi !!
1 decennium geledensnel verdr!!
x
Ik ga met Halloween mensen laten schrikken:)
1 decennium geledenWieja en ook Zombiees en Vampieren
1 decennium geleden