60.

Het team verlaat het veld, op de drie broers en nog twee na.
‘Kom! Jullie moeten ook nog een keer slaan!’roept Kevin.
‘Ja! Kom op meiden!’roepen Joe en Nick.
Jullie lachen. ‘We komen al,’roept Mira terug.
Net als je wilt opstaan houdt Denise je arm vast. ‘Please, June. Breek zijn hart niet,’zegt ze zachtjes. Haar stem klink bezorgd.
Je fronst en schudt je hoofd. ‘Nee, nooit.’
Denise knikt. ‘Ga maar gauw.’
Wat verdwaast loop je achter de andere twee aan, naar beneden.

Kevin legt jullie het spel gretig uit. Joe heeft intussen een videocamera gehaald die Paul moet bedienen.
‘Laat mij maar gewoon slaan. Zo moeilijk kan het niet zijn,’zeg je strijdlustig.
Kevin geeft je de knuppel en Joe gaat staan om aan te gooien. Je legt de koude ijzeren staaf in je nek en schudt je haar voor je ogen weg.
Nick telt af en dan werpt Joe strak aan. Je hebt niet door hoe snel de bal is en laat de knuppel veel te laat van je schouder glijden. Iedereen lacht om je goede kunsten. Jij het hardst.
Joe gaat weer klaar staan en jij neemt je positie ook aan. Deze keer sla je op het goede moment, maar de bal te wijdt.
Uiteindelijk sla je de bal na de vijfde keer keihard. Hij vliegt bijna het hele veld over.
Je juicht en doet een high five met Nick, die achter je staat. Je glimlacht breed en kijkt Kevin na, die op zoek gaat naar de bal.
‘Goed zo. Zo hoort het,’lacht Nick.
‘Nu ik! Nu ik!’roept Mira enthousiast.
‘Ga maar staan,’zegt Nick.
Je geeft haar de knuppel en Mira duwt haar kont sexy naar achteren. Je proest het uit.

Je zit in een luie stoel op Nicks kamer een tijdschrift te lezen, terwijl Nick zich douchet, als Nicks mobiel gaat. Het liedje die Joe en jij als grap voor hem hadden ingezongen gaat door de kamer. ‘I love chickens in spring. Yellow and happy, lala!’gaat je stem.
Je kijkt gespannen en afwachtend naar Nicks mobile. Wat moet je doen?
Je staat op en kijkt op het schermpje. Miley. Die kun je prima opnemen.
Je twijfelt nog even, maar neemt dan op. ‘Hi,’zeg je kort.
‘Hi, met Miley. Is Nick er ook, ofzo?’
‘Nee, op dit moment niet.’
‘Oh. Met wie spreek ik eigenlijk?’vraagt Miley dan voorzichtig.
‘Met June spreek je.’
‘Oh, de beroemde June?’ Miley klinkt verbaasd.
‘Haha, ja. Het gaat snel,’zeg je bescheiden.
‘Nick heeft het zo vaak over je. Maar hoe zo neem jij zijn mobiel op? Is hij bij jou?’
‘Nee, ik ben bij hem voor een weekje. Hij had ook vakantie en nodigde mijn vriendin en mij uit,’vertel je.
‘Oh, dat is leuk! Nou, leuk om je eens gesproken te hebben. Het is een eer.’
‘Och, het is niets. Ik kan het beter van jou zeggen. Een popster aan de telefoon.’
Miley lacht. ‘Nou goed. Ik bel later wel weer. Veel plezier nog.’
‘Dank je. Misschien tot een volgende keer.’
‘Ja, doei,’zegt Miley.
‘Doei.’ Je drukt enigszins verbaast op het rode hoorntje. Ze klonk best wel aardig.
Je legt Nicks mobiel terug en gaat net zitten in je luie stoel als Nick binnen komt. Hij draagt alleen een broek en een wit hemdje.
‘Wat zijn muzikanten toch altijd gespierd,’flap je eruit. Geschrokken van je woorden druk je je hand op je mond.
Nick lacht. ‘Lang niet zo gespierd als die sporter van je,’zegt hij.
Je grinnikt. ‘Nou, hij heeft niet van die gespierde armen als jij.’ Je bloost licht.
‘Dan moet hij wat meer drummen,’grapt Nick. ‘Welk shirtje moet ik aan?’mompelt hij vervolgens.
‘Hm, laat me eens zien.’ Je springt omhoog en komt naast hem staan om de inhoud van zijn kast te bestuderen. ‘Ja, ik geef je wel gelijk dat het moeilijk is om iets uit te zoeken met zóveel kleren! Sjees!’ Nick lacht.
‘Maar, ik denk dat je deze aan moet doen.’ Je trekt een mooi blauw blouseje tussen de stapel uit. ‘Die staat je vast mooi.’
‘Zou je denken?’ Nick neemt hem van je aan en trekt hem over zijn hoofd.
‘Jou staat alles mooi,’grinnik je. Je loopt terug naar je stoel en zakt erin.

Reageer (2)

  • Courage

    Ze zijn gewoon hardstikke verliefd op elkaar, alleen June weet het nog niet ^^
    Snel verder!

    1 decennium geleden
  • xNPE

    neeeeeeeeeeeeeeeee, alsjeblieft dump er meer op, maar je zit nu naast me dus je kunt dat best even doen !!.

    (L)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen