Hoofdstuk 6 Nienke
het heeft iets te maken met een auto en een fiets en het doet heel auw!!! ;'(
maar hier is toch nog een stukje
en iedereen gelukkig nieuw jaar
We lopen terug naar van het strand naar het huisje onderweg zijn er nog wat fans die op de foto willen dus we hebben wat vertraging. Als we bij de camping zijn wil Rein een ijsje halen en na lang zeuren krijgt hij uiteindelijk zijn zin. We eten ons ijsje onderweg naar de huisje op. De jongens lopen met ons mee naar ons huisje. Ze stelen zich netjes voor aan Lola haar moeder en Daan zegt dat hij haar schoonzoon is. Ze begreep het gelijk al. We doen wat typisch hollandse spelletjes tot we moeten eten dan gaan de jongens naar hun huisje toe. Die avond hebben Lola, haar moeder en ik een gezellig meiden avondje. We kijken romantische films, lakken onze nagels en hebben een maskertje op. Rond 2 uur s'nachts moeten we van Lola haar moeder naar bed toe. Ik was al helemaal vergeten dat ze ook nog een moeder is ze gedraagt zich zo jong(lol). Mijn moeder is echt saai en ouderwets. Ik hou wel van haar hoor maar toch zou ik willen dat ik soms iets meer mocht van haar. Nou ja ik mag al veel ik mocht ook mee met Lola op vakantie. Maar naar lang getreuzel liggen we eindelijk in bed we praten nog wat over vandaag, de jongens en morgen. Morgen gaan we moeten de jongens en met Lola haar moeder naar de dierentuin. Word vast gezellig. De volgende morgen zijn we al rond half 7 wakker. We hangen een beetje voor de tv tot dat Lola haar moeder na een tijdje zegt dat het al half 11 is en om half 12 komen de jongens om naar de dierentuin te gaan. We maken ons klaar en zijn net optijd klaar. Dan vraagt Lola aan haar moeder: 'mam hoe wil je naar de dierentuin gaan met 7 personnen?'. Mam:' er kunnen vast wel 2 in de kofferbak ofzo'. De jongens komen en Lola en Rein gaan in de kofferbak hun zijn namelijk het kleinste. Onderweg naar de dierentuin hoor je de heletijd Boem, Auw en Rein gaan van me been af. Waardoor Owen, Daan, Nils en ik in een deuk liggen. Als we bij de dierentuin zijn hebben Lola en Rein een hoop plekken erbij. Als we binnen zijn wil Nils naar de Olifanten, Owen naar de Zeehonden, Rein naar de Apen, Daan naar de tijgers, Lola naar de Pinguins en ik naar de Zebra's. Lola's moeder we nemen we een tour dan komen we langs alle dieren en blijven we toch bij elkaar. Iedereen vind het een prima idee. Als we bijna de hele dierentuin door zijn gaan we in een café wat drinken. Dan zegt Owen tegen mij:'Nienke wat was je enthousiast zeg het leek we alsof je alles voor het eerst zag. Ik:' dat is ook zo ik ben niet eerder in een dierentuin geweest. Nils:' en daarom is het een eer om dat we erbij zijn. en geeft me een zoen. Wat is Nils leuk zeg. We gaan nog even naar het souvenir winkeltje en lopen de dierentuin uit. Dan pakt Owen mijn tasje af en rend er mee weg. Ik ren achter hem aan. Ik krijg het tasje te pakken slaan heb een paar keer op zijn hoofd en steken de straat over. Dan zien we ineens een auto keihard op ons afrijden. We proberen nog weg te springen maar het is te laat we vallen op de grond. Ik hoor ze een paar keer OWEN, NIENKE roepen en zie Nils voor me hij zegt zacht 'het komt wel goed schatje'. Dan roept hij IEMAND BEL EEN AMBULANCE!!! Dan word het helemaal zwart voor me.
Reageer (4)
Hahaha boek * x
1 decennium geleden@MS123456 wat is een biek
1 decennium geledenAlsjeblieft ga gauw verder, het is super spannend hahaha en ben verslaafd aan je biek
1 decennium geledenBen je aangereden? ;o
1 decennium geledenIk ga het hoofdstukje nu lezen ! <3
xx