23
Ulvida
je blijft op de jongens boven letten. 'let niet zo op de jongens en relax' zegt Sliva. 'oke maar dat gaat niet erg als ze ook op mij letten' zucht je. 'als je toch blijft staren ga dan met ze praten' zegt ze plagerig en je steekt je tong uit. 'ik maak maar een grapje' lacht ze. je zucht en rolt met je ogen. 'nee als ze willen praten komen ze maar hier heen' zucht je en gaat weer voor je uit zitten staren. je bent aan het nadenken van wat Sliva zei, je kunt wel met ze gaan praten, over de plannen, over de verbanning van Genimi je bent erover aan het nadenken en je hebt geen idee dat Mark en Nathan naar je toe komen, en ze kijken niet bepaald blij. 'Ulvida kunnen we praten' vraagt mark. je had willen zeggen nee rot op maar dat gaat denk je iets te ver. 'ja hoor' je probeert zo vriendelijk mogelijk te klinken. 'als het fout gaat ik ben ontschuldig' zeg je en loopt achter ze aan. 'nou wat is er' zeg je 'we wilden gewoon wat weten' zegt mark. 'hangt er vanaf waarover' zeg je voorzichtig en gaat tegen de reling leunen. 'waarom jullie scholen verwoesten?' zegt hij. 'paniek zaaien en bang maken en als je het wilt weten ik ben weg daar' zeg je en kijkt hem met een vuile blik aan. hij kijkt anders dan de aanvoerders van de andere teams die je tot nu toe hebt gezien. hij is niet bang, maar vastberaden en zeker van zijn zaak. nu snap je waarom Gran zo onder de indruk van hem is. 'nog iets wat je moet weten?' vraag je 'waarom je gemini storm hebt verbannen, je zag hoe bang ze waren' zegt hij met een vuile blik. 'dat zijn prive zaken en daar heb ik het niet meer over, dat gaat jou namelijk niets aan' zeg je scherp en draait je om. 'Ulvida, misschien kunnen we je wel helpen als je gewoon antwoord zou geven' 'laat me met rust, ik heb jullie hulp niet nodig' snauw je 'mark ik zie je beneden' zegt Nathan en maakt dat hij weg komt. 'tenminste iemand die verstandig is' zeg je en gaat weer bij Sliva staan.
Reageer (2)
gaat ie ECHT niet verder :-c?
1 decennium geledenOmg!
1 decennium geledenSnel verder please