Daar zit ik dan. Naast Harry in de auto. De radio staat aan en speelt zacht muziek. Ik kijk uit het raam om te zien waar we heen rijden. We staan bij een stoplicht en ik voel Harry's ogen branden. Ik draai me om. "Wat?" vraag ik. Hij krijgt een glimlach op zijn gezicht. "Niks. Ik ben gewoon blij dat je bij me bent." Ik voel dat ik rood wordt. "Ik vind het ook fijn dat ik bij jou ben." Zodra ik dat gezegd heb voel ik mijn gezicht nog roder worden en ik draai mijn hoofd weer naar het raampje naast me. Het stoplicht springt op groen en we rijden verder. Dan komen we bij Harry's huis. Het is een enorm huis. Harry stapt uit en voordat ik de autodeur open kan maken staat Harry naast de auto en maakt hem voor me open. "Is dit jou huis?" vraag ik verbaasd. Hij knikt en lacht. "De jongens logeren vaak bij mij, vandaar dat ik zo'n groot huis heb. We slapen meestal met z'n allen in de woonkamer op luchtbedden maar voor het geval we appart willen slapen is het natuurlijk we handig als er genoeg slaapkamers zijn. Ik heb trouwens voor jou ook een luchtbed geregeld." Ik gooi de auto deur achter me dicht en loop achter Harry aan naar het huis. "Dankje. Ik had er helemaal niet aan gedacht om er een mee te nemen." zeg ik. "Geen probleem het is allemaal al geregeld." zegt hij vriendelijk. We lopen de hal in en ik kijk mijn ogen uit. Wat groot! En wat mooi! Harry pakt de tassen met spullen van me aan en neemt me mee naar de woonkamer. "Cadeautjes! Dat had toch helemaal niet gehoeven Lotte!" Ondertussen trek ik mijn jas uit en hang hem aan de kapstok. "Natuurlijk wel! Ik wordt uitgenodigd door jou om kerst te vieren met jou en de jongens, dan kom ik echt niet met lege handen aan." Hij pakt de cadeautjes uit de tas en legt ze onder de kerstboom. Dan ziet hij het grootste cadeau en ziet zijn naam erop staan." Hij kijkt me aan. "Jeetje! Die is groot!" Ik lach naar hem. "Ik had heel wat in te halen met je." Hij zet het cadeau onder de boom. "Vind je het goed als ik even ga douchen?" vraagt hij. Ik knik. "Daar is de afstandsbediening voor als je tv wil kijken. En daar is radio en geluidsinstalatie voor als je muziek wil luisteren. En daar staat mijn laptop die mag je ook gewoon gebruiken. Doe maar gewoon alsof je thuis bent. En als je even rond wil kijken mag dat natuurlijk ook." zegt hij. "Oke, zal ik doen." Ik loop naar de bank en plof neer. "Tot zo!" roept Harry vanuit de hal. Ik sta weer op en loop naar de radio. Ik ben gek op muziek en hou van zingen en dansen. Eens kijken hoe dat ding aan gaat. Oh daar zit de aanknop. Wat voor een muziek zou Harry hebben? Even kijken. Ik vind een cd van Pink en stop hem in de radio. Pink is altijd een van mijn favoriete artiesten geweest. Ik dans door de woonkamer terwijl ik hard mee zing met de muziek. Na zo'n 20 minuten ben ik nog steeds aan het dansen. Blow Me One Last Kiss begint en ik begin nog harder mee te zingen. Ik draai een rondje en schrik. Ik stop meteen met zingen en dansen. Daar staat Harry met een grote lach op zijn gezicht. Ik loop naar de radio en zet hem uit. "Hoelang sta je daar al?" roep ik naar hem. "Lang genoeg om te zien hoe goed je kan dansen. En om te horen hoe goed je kan zingen." zegt hij. "Ik kan helemaal niet zingen! En dansen ook niet." vertel ik hem. "Misschien je je het zelf niet of hoor je het zelf niet maar je hebt echt talent!" Ik zag aan zijn blik dat hij het meende. Ik lachte naar hem. "Zullen we een pizza bestellen?" vraagt hij. "Is goed." zeg ik en hij belt naar een pizzeria om te bestellen. Binnen 15 minuten is de pizza er al. We gaan op de bank zitten en zetten de tv aan. Samen eten we de pizza. "Ik ben eigenlijk best zenuwachtig om de jongens te ontmoeten." beken ik. "Maak je maar geen zorgen. Ik denk dat jullie het prima kunnen vinden met elkaar." hij slaat zijn arm om me heen en geeft me een kus op mijn wang. Daar is dat warme gevoel in mijn buik weer. Ik probeer het weg te krijgen met het laatste stukje pizza. Dan gaat de deurbel. "Daar zal je de jongens hebben." zegt Harry en hij staat op om de deur open te maken.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen