Hoofdstuk ~5~
"dus... je verteld me nu dat je dat alleen maar wouw voor rust??" hij knikte " dat je had je toch gewoon kunnen zeggen" zei ik een beetje geiriteerd "ja sorry het spijt me" "het is al goed" zei ik, wat moest ik anders zeggen kon moeilijk boos worden.
een uur later.
"hey maar skrillex ik ga maar naar huis. me moeder word anders ongerust" hij knikte. Ik liep naar buiten zwaaide nog ff snel en hij zwaaide terug.
Ik ben nu al ongeveer 5 minuten thuis, toen de bel opeens ging.
Ik ben alleen dus moet ik wel open doen. ( me broetjes waren bij vriendjes spelen en me moeder was even snel iets weg brengen) Ik deed open en daar stond Menno. "hey Menno". " Hey Maira! Mag ik binnen komen??". "uuhhjaaa tuurlijk kom naar binnen Menno" wat zal er zijn hij stond wel vaker voor mijn deur, maar wat moest hij nu hij keek zo bezorgd maar ook weer niet! "Maar Menno wat doe je hier??" hij keek me een beetje vaag aan " ja uuhhmm er is nog iet wat je moet weten...." ik zei niks maar bleef hem aankijken "je moet trainen om jezelf te kunnen veranderen in een riaah en het te kunnen verbergen wanneer het moet want je kan anders plots opeens in een riaah veranderen en dan kan iedereen het zien en dat is gevaarlijk!! kom morgen om 12:00 naar mijn huis me ouders zijn niet thuis!!" okey ik vond dit best raar ik heb er al niet eens voor gekozen om te kunnen veranderen in een vogel, maar nu kan ik ook gewoon gevaar lopen!! ik liet niet zien dat ik het eng en zo vond maar bleef cool!! "ja is goed ik kom morgen naar je huis" hij keek me een beetje onderzoekend aan en het leek net of ze blauwe ogen dwars door me heen konde kijken "Maira wees niet bang alles komt goed" het leek wel of hij mijn gedachte kon lezen... "okey Menno fijne avond veder tot morgen" "tot morgen Maira" hij liep de deur uit en was weg... ik was best moe dus ik ging maar ff op bed liggen diep in gedachten.....
sorry dit stuk is niet zo lang x
Reageer (1)
die foto van menno is leuk
1 decennium geleden