Crash One
"We zijn er" zegt Louis als hij de wagen parkeert. Ik kijk uit het raam en zie ons vakantiehuis. "Eindelijk" zegt Niall en stapt uit, "Zolang stilzitten is niet goed voor me"
We stappen allemaal uit. "Zayn!" ik draai me om en weet nog net een zak, die Louis naar mijn hoofd slingert, op te vangen. "Bijna raak" zegt hij. Met de zak in mijn handen ga ik naar binnen. "Woow" mompelt Liam. Iedereen staat met open mond in de deuropening. "Jongens, dit wordt de beste vakantie ooit!" roept Harry terwijl hij doorheen heel het huis loopt. "Ik neem deze kamer" en hij staat stil voor een deur. "Waarom?" vraagt Louis. Hij haalt zijn schouders op "Ziet er me de leukste uit." "Aan de deur zie je niet of het een leuke kamer is of niet Hazzaboy" zeg ik en ga met mijn handen door zijn krullen. Opnieuw haalt hij zijn schouder op. "Dit is een kamer voor 2!" Roept Niall. Meteen kijk ik op en loop naar de kamer. Ik open de deur en een reuze tweepersoonsbed bed komt in mijn gezichtsveld. Ik gooi mijn tas in de hoek van de kamer en ga op het bed liggen. Ik sluit mijn ogen en kan zo in slaap vallen. Ik ben doodmoe van de reis. Als het bed naast me wat inzakt open ik terug mijn ogen. Links van me licht hij dan, de jongen van mijn dromen, de jongen waar ik met heel mijn hart van hou, de jongen waar ik mijn leven voor zou geven en deze jongen is gewoon van mij. Liam Payne, de enige echte Liam James Payne is gewoon van mij. oké, dit klonk hebberig, maar toch. Hij komt dichterbij en drukt een zoen op mijn lippen. “Ik ben helemaal klaar voor deze vakantie” zeg ik. “Ik ook. twee maanden samen met jou en de andere lads op vakantie. Heerlijk!” hij gaat languit op het bed liggen. Ik zucht en leg mijn hoofd op zijn borst. Zijn ademhaling is langzaam en regelmatig. Ik word er rustig van en al snel dommel ik weg in een diepe slaap.
Met zachte kusjes in mijn nek word ik wakker maar mijn ogen blijven gesloten, genietend van de aanraking. "Zayn, Liam!" En ik voel hoe er iemand op het bed springt en meteen schieten mijn ogen open. Louis. "Kom op Lou, ik sliep" zeg ik nog half slapend. "Sorry Zaynie maar we gaan de stad verkennen. Gaan jullie mee?" Ik kijk Liam aan en hij knikt.
Reageer (2)
snel verder<333
1 decennium geledensnel verder<333
1 decennium geleden