Third one, you're amazing!

December 27, part 3 | Charlotte Emelie Jenner

Zo gezegd, zo gedaan. Vluchten waren geboekt, kamers waren geboekt en Paul, Clodag, Michael-John en Claudia gingen mee. Nadat we afscheid van ze hadden genomen om thuis al onze spullen af te zetten, de koffers uit te pakken en weer opnieuw in te pakken en het nieuws tegen onze vriend te vertellen. Ik zat gespannen in Harry's zwarte Range Rover. Stiekem vond ik het enorm leuk en spannend om naar Disney Land te gaan. Still a kid. Maar de stilde in de auto maakte het er ook niet veel beter op. Niet dat het een vreselijke stilte was. Maar ik haatte het zo als het stil was en ik gespannen was, aangezien mijn gedachten dan de vrije loop hadden en ik we nog meer aan begon te denken dan noodzakelijk was. "Ben je ooit al eens eerder in Disney Land Parijs geweest?" Verbrak Harry de stilte. "Jep. Ik was een jaar of 8 toen geloof ik. Maar er zal ondertussen al wel een hele boel veranderd zijn, aangezien ik nu 18 ben en het dus 10 jaar geleden is." Beantwoorde ik zijn vraag. "Jij dan?" Vroeg ik Harry. Hij schudde zijn hoofd. "Nog nooit. Al heb ik er altijd wel een keer heen gewild met de liefde van mijn leven. Gelukkig is die droom werkelijkheid geworden en heb ik het geluk om het ook daadwerkelijk mee te mogen maken." Glimlachte Harry me toe. Blozend sloeg ik mijn ogen neer. Nog steeds was het een vreemd idee dat ik hem eindelijk officieel mijn vriendje kon noemen. Ik had er al zo lang naar verlangt en nu kon het eindelijk. Maar zelfs nu hij mijn vriendje was had hij voor de helft van de tijd geen idee wat hij met me deed. Harry reed je parkeergarage onder het appartementblok in waarna hij parkeerde en de deur voor me opendeed. Ik stapte uit, hielp Harry met mijn koffer en liep toen voor hij uit naaf mijn appartement toe, de lift in naar de bovenste verdieping. Ik opende de voordeur met mijn sleutel om mijn geweldige appartement weer in te lopen met Harry achter me aan lopend. Het was nog precies zoals ik het had achter gelaten en ik realiseerde me wat ik eigenlijk al die tijd had gemist. Begrijp me niet verkeerd, het was geweldig bij Harry maar er ging niks boven mijn eigen appartementje. Harry zette mijn koffer neer op mijn bed waarna hij weer terug naar de keuken liep en mijn goede voornemens blaadje van het prikbord af te plukken. "Nou wat romantisch.. Ik denk misschien staat er wel dat je mij wilde voor Kerstmis en dat je goede voornemen was om mij voor je te winnen. Zoals ik ook had opgeschreven. Maar nee hoor, mevrouw Charlotte Emelie schrijft op dat ze minder geld aan kleding, make up en schoenen gaat uitgeven." Mompelde Harry nep-teleurgesteld. "Het spijt mevrouw Charlotte Emelie Jenner heel erg." Speelde ik mee. "Het is Charlotte Emelie Jenner / Styles vergeven." Sprak Harry me toe waardoor ik in de lach schoot. "Charlotte Styles klinkt echt goed. Even serieus?" Vertelde Harry me gemeend. Ik knikte instemmend. "Laten we maar aan die koffer van mij beginnen, aangezien we jou koffer ook nog moeten doen en nog langs de rest moesten om het nieuws te vertellen. Ik kiepte mijn koffer om waarna alle oude en vuile kleren er uit vielen. Mijn manier van koffers uit pakken. Harry keek me hoofdschuddend aan maar hield toen heel verstandig zijn mond. Ik haalde wat simpele spijkerbroeken, shirtjes. blazers en vestjes uit mijn inloopkast on ze vervolgens in mijn koffer op te bergen. Een paar hakken en een jurkje nam ik ook nog snel mee waarna ik er een zwart paar lage All Stars bij deed en mijn geel wit schrift All Stars aan te trekken. Mijn verzorgingsspullen en make up konden zo in hun tasje weer mee waarna ik nog wat opladers in mijn koffer dumpte, verschillende sieraden mee nam in een tasje en wat sjaals. Toen ik eindelijk mijn koffer kon sluiten en zeker wist dat ik alles had vertrokken we naar Harry's appartement om daar ook zijn koffer in te pakken. Als snel kwamen we aan op de plaats van bestemming. Het proces verliep precies hetzelfde als bij mij, alleen verliep dat van hem iets langzamer aangezien hij perse matchende kleding wilde met mij. Want dat stond zo leuk, verzekerde hij me. Ik kieperde echter gewoon wat shirts, blouses en sweaters in zijn koffer, iets waarvan ik dacht dat het er wel bij zou passen. Veel aandacht besteedde ik er niet aan aangezien mijn hoofd vol met gedachten al weer zat bij het vertellen tegen Harry's bandleden, vrienden en mijn vrienden over het feit dat Harry en ik eindelijk samen waren.

Reageer (6)

  • xIsoldee

    yeah.<3

    1 decennium geleden
  • xonething

    Omfg, ik heb deze story net gelezen, en hij is echt zwaar awesome!
    SnelVerdaah!xx

    1 decennium geleden
  • xMissMarije

    Snel verderr

    1 decennium geleden
  • Flyingmind

    LOVE ITTTTTTTTTTTTTTTTTT :D

    1 decennium geleden
  • AnkePayne

    Echt beste verhaal ooit!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen