Second one xoxo

December 27, part 2 | Charlotte Emelie Jenner

Breed grijnzend keek ik Harry aan door de woorden van Paul en Clodag. Het duurde niet lang meer voor he me op kon dwijlen van de vloer want ik was bijna letterlijk gesmolten. De glimlach die ik nu op mijn gezicht had zou er de komende dagen sowieso al niet meer vanaf gaan. Je kan me het gelukkigste meisje op aarde noemen want zo gelukkig als ik nu was was waarschijnlijk nooit iemand geweest. De haat die ik een heleboel dagen geleden had gekregen was kompleet uit mijn hoofd verdwenen en de littekens die sommige tweets en fans hadden veroorzaakt waren compleet genezen. Er was niks meer van het fragiele meisje over die ik toen was. Nu was ik vrolijk en blij, de koning te rijk. Zoals mijn moeder dat vroeger altijd zei. En dit, zoals het nu was is precies zoals het hoorde. Het opgewekte karakter hoorde bij mij, ookal was ze even met vakantie geweest. Ik was weer helemaal mezelf en dan mochten mensen weten ook. "Gaan jullie het bekend maken?" Vroeg Paul ons twijfelend. Harry keek me vragend aan waarna ik knikte. "Ja dus. Wanneer weten we alleen nog niet. We moeten een geschikt moment vinden." Besloot Harry toen. "En de rest van de jongen? Weten die het al?" Vroeg Clodag toen. Harry en ik schudde beiden ons hoofd. "Bijna niemand weet het, alleen onze ouders en jullie." Paul en Clodag knikten begrijpend. "We wilde het eigenlijk op een verassende manier bekend maken aan de jongens en we hoopten dat jullie misschien een ideetje hadden?" Vroeg Harry twijfelend. Clodag keek even bedenkelijk waarna ze wat mompelde. "Je kan haar natuurlijk zoenen in het bij zijn van alle jongens, maar aangezien jullie dat al eerder hebben gedaan is dat niet meer zo verassend." Paul knikte instemmend. "Als jullie inderdaad op niks beters komen is die een prima idee. Trouwens al eventueel na gedacht over hoe jullie het de fans gaan vertellen?" Weer schudde Harry zijn hoofd. "De vermoedens hebben ze al lang dus ontkennen heeft geen zin meer. Ik zat te denken aan het eerste interview na de vakantie." Zei Harry. "Hmm.." Begon Paul. "Dat idee is inderdaad nog niet zo slecht, overleggen met het management en het kan geregeld worden." Harry zuchtte opgelucht. "Ik ben blij dat niemand er een probleem van maakt en ons zoveel geluk toe wensen. Nu maar hopen dat de fans ons ook zoveel geluk toe wensen en de haat beperkt blijft." Clodag en Paul knikte instemmend. "Waarschijnlijk wel aangezien ze het grootste al over zich heen heeft gekregen. Dat was zeker niet niks, ik ben trots op je meis." Sprak Clodag me bemoedigend toe. Dankbaar knikte ik naar haar. "Charlotte. Spelen. Blokken" Kwam kleine Michael-John er tussen. Ik tilde Michael-John van mijn schoot af om het daarna op de grond te zetten. Hij liet zichzelf gelijk langs de bank op de grond zakken bij de blokken. Smekend keek het kleine jongetje me aan waarna ik op de grond langs hem ging zitten. Hij pakte een voor een de verschillend gekleurde blokken om ze toen op elkaar te stapelen. "Charlotte ook!" Mompelde het kleine jongetje waarna ik hem hielp door ook een paar blokjes op zijn toren te zetten. Trots zette het kleine jongetje het laatste blokje op de toren. Nog geen paar seconde later viel de toren om. Michael-John's oogjes werden groot waarna ze waterig begonnen te worden en het huilen hem nader stond dan het lachen. Zijn trotse blik en lieve glimlach waren compleet verdwenen en had plaats gemaakt voor een trieste blik. "Maar dat maakt toch helemaal niet uit? We maken gewoon een nieuwe! En die word veel mooier!" Sprak ik het jongetje bemoedigend toe waarna ik een kus op zijn wang drukte. Zijn vrolijke glimlach kwam weer te voorschijn waarna hij opnieuw begon aan zijn blokken toren. Inmiddels had Harry de spartelende Claudia die ook wilde spelen van zijn schoot af getild. Nieuwsgierig en verlegen kwam ze kijken wat Michael-John en ik aan het doen waren. "Pelen" Brabbelde het kleine meisje. "Claudia ook?" Vroeg ik haar. Het meisje knikte vrolijk waarna ze zich lans me neer liet zakken op de grond en mee begin te helpen met bouwen. Na een aantal minuten vertelde ik de twee dat ik mijn thee op ging dringen, smekend hadden ze me aangekeken maar waren toen toch wee braaf verder aan spelen. De schatjes. Ik liet me weer langs Harry op de bank ploffen, die gelijk een arm om me heen sloeg. "Maar Paul?" Begon hij. "Ik weet dat het kort dag is en zo maar ik heb van Charlotte drie dagen weg gekregen voor Disney Land Parijs en we vertrekken vanmiddag al met het vliegtuig maar we hebben natuurlijk ook bodyguards nodig en ik wilde eigenlijk vragen of je mee wilde." Bracht Harry twijfelend uit. Paul keek zijn vrouw Clodag even vragend aan waarna hij knikte. "Op een voorwaarde.." Begon hij. Harry en ik knikten als teken dat hij verder kon gaan. "Ik ga alleen mee als Clodag, Micheal-John en Claudia ook mee mogen." "Maar natuurlijk!" Stemde Harry breed grijnzend in. "Ik had allleen eerlijk gezegd niet verwacht dat jullie er mee in zouden stemmen aangezien het zo kort dag was." Gaf Harry toe. "Maar natuurlijk wel! Je denkt toch niet dat we drie dagen Disney Land Parijs zomaar aan onze neus voorbij laten gaan?!"

Reageer (5)

  • Elayzia

    Whooo! Disney!

    1 decennium geleden
  • Nisssie

    Niemand laat dat aan zn neus voorbij gaan. Duhhh!!

    XxxsnelverderXxx

    1 decennium geleden
  • Dreamsxo

    verdeeer xxx

    1 decennium geleden
  • Lootus

    Aahww snel verder! Die kindjes zijn schattig <33

    1 decennium geleden
  • batbucks

    I love your story :) x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen