Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Haha lol
Ik kijk nu ff geen victorious, cause ik zit in de trein en jah het is hier echt overvol dus het is best awkward tegenover me zit een stelletje elkaar helemaal af te lebberen en weet ik veel wat te doen (ze maken in ieder geval vage geluiden) en ergens naast me zitten mensen met een baby anyway, ik snap dat je daar niet altijd zin in hebt beetje diepgang is ook wel leuk maar deze story is hoe dan ook geweldig, dus don't worry about it, hoe lang ik ook moet wachten: ik haal mijn abo niet zo snel weg hoor;) dus... Snel verder is altijd fijn, maar niet noodzakelijk:)
Xx
Reageer (32)
Dit is echt het beste verhaal ever! I swear!
1 decennium geledenAmen(flower)
No problem dat het wat langer duurde, ik heb heel veel geduld bij goede stories
1 decennium geledenLove this chappie ^^
Haha lol
1 decennium geledenIk kijk nu ff geen victorious, cause ik zit in de trein en jah het is hier echt overvol dus het is best awkward tegenover me zit een stelletje elkaar helemaal af te lebberen en weet ik veel wat te doen (ze maken in ieder geval vage geluiden) en ergens naast me zitten mensen met een baby anyway, ik snap dat je daar niet altijd zin in hebt beetje diepgang is ook wel leuk maar deze story is hoe dan ook geweldig, dus don't worry about it, hoe lang ik ook moet wachten: ik haal mijn abo niet zo snel weg hoor;) dus... Snel verder is altijd fijn, maar niet noodzakelijk:)
Xx
wauw dit verhaal is echt geweldig,hopelijk weer snel veder,
1 decennium geledenwant je laat ons steeds in spanning wachten hihi ;$
Ik heb echt nog nooit gezien dat iemand zulke goede 'seksuele' stukjes kon schrijven. Serieus, snel verder. Deze perv wacht (':
1 decennium geledenAmazing geschreven ^^