The voice of Holland || One Direction
Welke stoel draait om?
De meest linkse
De meest rechtse
De middelste
De tweede van links
De tweede van rechts
Kudo & reactie?
Ja.
Ja.
Liam Payne
In de laatste paar seconden draait z'n stoel eindelijk om. Je grijnst en hij staat op om je een knuffel te geven. Je springt hem om de nek en hij knuffelt je ongemakkelijk terug. Zonder iets te zeggen geeft hij je een hand. Je bent door de eerste ronde gekomen! Je rent met een big smile op je gezicht naar je vrienden en familie en geeft ze allemaal een knuffel. "Liam Payne is mijn zangcoach!" roep je enthousiast.
Harry Styles
Al vrij snel draait z'n stoel om. Even voel je een brok in je keel maar je zingt toch verder. Hij flipt z'n haren en je voelt nog meer zenuwen opkomen. Even slaak je een valse toon. Je ziet Harry even een pijnlijk gezicht trekken maar hij is duidelijk niet ontevreden met het resultaat. Hij knikt dat je door bent en geeft je een hand. Hij glimlacht nog even naar je voor je de deur uitloopt.
Zayn Malik
Als het liedje afgelopen is zie je tot je verbazing dat Zayn's stoel is omgedraaid. Je juicht even kort en Zayn loopt op je af. Hij geeft je een knuffel en fluistert in je oor dat hij je heel erg goed vindt. Je dag kan niet meer stuk en smst snel al je vrienden dat je door bent.
Niall Horan
Als je, je ogen weer opent zie je een grijnzende Niall naar je kijken. "Yes I have her for my own!" roept hij door de zaal, en steekt z'n tong uit naar Louis, die naast hem zit. Je kijkt even ongelovig de zaal in en ziet dat een paar mensen je een staande ovatie geven. Je rent naar Niall toe en geeft hem een warme knuffel. "You're my favourite!" fluister je in z'n oor, en Niall's grijns wordt nog groter. Op je naaldhakken loop je op je vrolijkst de zaal uit.
Louis Tomlinson
Als je klaar bent met zingen kijk je recht in de ogen van Louis die lieve kuiltjes in z'n wangen heeft. Langzaam verschijnt er een grijns op je gezicht. "This time I win!" roept Louis enthousiast naar Niall. Niall steekt z'n tong naar hem uit. Louis staat op en rent op je af. Hij tilt je in z'n armen en draait een rondje met je. "We're gonna make it!" roept hij voordat hij je weer neerzet.
Ik had per ongeluk het hoofdstuk in een verkeerde story gezet, dus alle reacties ben ik daarvan kwijt.
Reageer (1)
Liam!
1 decennium geleden