(no subject)
Het is zeven uur als de wekker gaat, ik word langzaam wakker. Het is de eerste dag na de vakantie en ik heb totaal geen zin in school. Ik sta op en ga me klaarmaken voor school, om acht uur is mijn vriendin hier en fietsen we richting school. Als we op school aankomen gaan we in de aula zitten en zie ik een jongen voorbij lopen, ik stoot mijn vriendin aan “Is dat Nils?” vraag ik “Volgens mij wel” zegt ze. De bel gaat en we lopen naar de klas “Op twitter stond wel zo iets” zeg ik “Wat?” “Dat Nils ging verhuizen enzo” “Dat weet jij ook echt hé” ik kijk naar de grond en knik we hebben mentorles, als onze mentor eraan komt opent hij de deur en we lopen naar binnen. In de klas zitten we met twee naast elkaar, ik zit alleen omdat we met een oneven aantal zijn en jongens langs de meisjes moeten zitten. “Vandaag komt er een nieuwe jongen in de klas” zegt de Mentor en niet veel later gaat de deur open, het hoofd van de school komt binnen en zegt iets tegen Van Dam. Er komt een jongen binnengelopen “Dit is Nils” zegt Van Dam “Hoi” zegt Nils “Ga maar naast Marloes zitten” zegt Van Dam en hij wijst naar mij, Nils loopt naar de tafel naast mij en gaat zitten “Heey, ben jij Nils van MainStreet?” Vraag ik en heb er meteen spijt van “Sorry” zeg ik er meteen achteraan “Geeft niet, ik ben inderdaad Nils van MainStreet” hij lacht “Jij bent mooi” zegt hij en pakt mijn hand. “Dankje” zeg ik zacht en probeer te horen wat Van Dam zegt. Ik kan me hoofd er niet goed bij houden en ben blij als de bel gaat “We hebben nu wiskunde” zeg ik tegen Nils, “Nils, dit is Anna” We lopen met z’n 3 e het lokaal uit en lopen richting Wiskunde. We hebben vandaag gelukkig een korte dag omdat we in een verhuizing zitten, “Na wiskunde zijn we toch uit?” vraag ik aan Anna “Ja” Wiskunde ging snel voorbij. Ik loop naar de fietsen en als ik weg wil fietsen hoor ik mijn naam, ik stop en ik Nils stopt naast me “Heb je zin om met mij mee te gaan?” vraagt hij en ik zie dat hij rood word “Is goed” ik stap weer op en we fietsen naar zijn huis “Ik wist niet dat jij hier woont” “Hoezo?” “Ik woon achter je” ik begin te lachen “Dus, het mooiste meisje in de klas woont blijkbaar gewoon achter me” zegt hij en hij kust me “Als je mij het mooiste meisje van de klas vindt wel”zeg ik “Wil je mijn meisje zijn?” vraagt Nils “Jaa” Hij kust je nog een keer maar nu langer.
Er zijn nog geen reacties.