komt er een auto de bocht om rijden en ziet mij telaat en knalt kei hard tegen mij aan. mijn hoofd raakt heel hard de grond het begint zwart te worden voor mijn ogen ik voel een hand in de mijne en zeg tegen Daan blijf alsjeblieft bij me het enige wat ik nog hoor is de sirene van de ambulanse en daarna zak ik helemaal weg. ik word wakker nouja een soort van want ik kan me niet bewegen en kan niks zeggen zelfs me ogen kan ik niet open doen! ik voel een hand in de mijne zou dat Daans hand zijn. dan hoor ik een onbekende stem 'jongenman je moet echt even weg we moeten een paar onderzoekjes doen' nu hoor ik Daans stem 'NEE IK LAAT HAAR HAND NIET LOS IK HEB HET HAAR BELOOFT!!' schreeuwt hij dan hoor ik nog andere stemmen 'Daan kom maar even ze zal zo wel wakker worden' NEE NOOIT IK BLIJF BIJ GINA' ik probeer te bewegen maar het lukt niet ondertussen word Daan mee getrokken door Rein Nils en Owen Daan roept 'NEE NEE IK MOET BIJ GINA BLIJVEN NEEEE' 'Daan je moet mee zijn hand word los gehaalt van mijn hand ik probeer in zijn hand te knijpen he volgens mij lukte het. Daan zegt ' JONGENS ZE KNEEP IN MIJN HAND!!' ik probeer mijn ogen te openen ineens schieten zo open en ik fluister heeeel zachtjes 'Daan blijf alsjeblieft hier laat me niet alleen met die dokters alsjeblieft?' Daan zegt 'tuurlijk blijf ik ik laat jou hier niet alleen' hij rukt zich los uit Rein Nils en Owens greep en komt weer naast me zitten en aait me over mijn hoofd en zegt 'het komt allemaal goed schatje' hij geeft me een kusje op mijn voorhoofd. ondertussen zegt de dokter 'oke alleen deze jongen mag hier blijven maar de rest moet weg' iedereen loopt mokkend de kamer uit. ik vraag aan Daan wat er is gebeurt. hij begint te vertellen ' wij fietsten naar de snackber om patat te halen je vroeg waarom ik al je tweets een uur had zitten voorlezen aan de andere. toen ik antwoord wou geven kwam er een auto die jou niet zag en die knalde tegen jou aan. Je hoofd kwam hard tegen de auto en de grond ik pakte je hnd en het enigen wat je zij was Daan blijf alsjeblieft bij me alsjeblieft en toen viel je weg de automobulist had een ambulanse gebeld en ik belde de andere dat jij was aangereden en dat ze naar het ziekehuis moesten komen ik ben mee gegaan in de ambulanse en heb de heletijd je hand vast gehouden. Ze brachten je naar deze kamer en ik bleef de heletijd bij je de andere kwamen toen binnen ze wouden me aan de knt duwen maar ik bleef staan je ligt hier al 5 uur en toen kwamen de doktoren die zeiden dat ik weg moest omdat ze onderzoeksje moesten doen masr ik wou niet weg ik begon te schreeuwen nee ik laat haar hand niet los ik hen het haar belooft. De andere jongens zeiden dat ik even weg moest gaan ik begon weer te schreeuwen nee nee ik moet bij Gina blijven neee. Ze troken me weg maar toen kneep jij in mijn hand en vanaf dasr weet je het denk ik wel'

Reageer (3)

  • MS123456

    Spannend

    1 decennium geleden
  • xxIKHEETANNE

    Snel verderrr(: (: x

    1 decennium geleden
  • Reinlicious

    Ff 1 tip;

    SNEL VERDER!<'33

    Haha sorry maar 'k vind het zo leuk!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen