Chanel&Nils

Je zit op je bed en kijkt je kamer rond, je koffer staat al bij de deur en je kijkt of je alles hebt. Over een uurtje rijden jullie aan naar Oostenrijk, je zit op je mobiel en tweet ‘Over een uurtje aanrijden naar Oostenrijk, kan dan niet meer op twitter #vakantie’ je sms’t nog even met je beste vriendin. “Chanel, zet je je koffer alvast in de auto” ik pak mijn koffer en til hem naar beneden “We gaan toch pas over een uur?” vraag ik aan mam “Waarschijnlijk rijden we eerder aan” zegt mam. Ik til mijn koffer in de auto en leg mijn rugzak achterin, ik loop naar de woonkamer en ga op de bank zitten. Ik pak mijn mobiel en zie dat ik een Mention heb ik kijk van wie hij is, ik gil als ik zie van wie hij is ‘Waar in Oostenrijk ergens?’ hij is van Nils, ik stuur hem terug ‘Hotel Tyrol in Tirol’ tweet ik terug en voor ik het weet heb ik een heel gesprek met hem “Chanel, kom je we gaan” ‘ik moet gaan, zie je daar wel weer x ’ tweet ik snel “Ik kom” roep ik terug en ik loop langzaam naar beneden, ik merk dat ik nog een mention binnen krijg en kijk snel nog even ‘kijk DM’ ik kijk snel in dm en zie zijn mobiel nummer staan. Ik zet zijn nummer in contacten en stuur hem een sms ‘heb je nummer x Chanel’ ik stap in de auto en we rijden aan. Mijn jongere zusje pakt een Tina en begint erin te lezen, ik sms de hele weg met Nils. We stoppen even bij een tankstation en ik stap uit om naar de toilet te gaan en mijn benen te strekken, als ik weer naar de auto loop denk ik dat ik Nils zie staan ‘Zijn jullie nu bij een tankstation?’ sms ik hem ‘Ja, jullie ook?’ krijg ik meteen terug ‘Ja, ik sta bij de wc’s’ sms ik weer terug en niet veel later zie ik een jongen die op Nils lijkt naar me toe komen ‘zwaai eens, dan weet ik of ik je zie’ krijg ik binnen, ik zwaai en ik zie Nils op me af rennen. “NILS! Ben jij dat echt?” “Ik ben de enige echte” ik geef hem een knuffel en we lopen samen richting de auto’s “Toevallig dat we naar het zelfde hotel gaan enzo” zegt Nils “Kun je skiën” vraag ik “Als de beste” zegt hij “Chanel we gaan” ik kijk achterom “Nog een halfuurtje en dan zien we elkaar weer” zegt Nils en hij geeft me een kus, ik begin te blozen en blijf staan Nils geeft me nog een kus en daarna stap ik in de auto. Als we aanrijden krijg ik een sms ‘ik mis je nu al, jij bent mijn meisje x ik houd van je’ het is van Nils. Een halfuur later komen we aan bij het hotel, ik pak mijn koffer uit de auto en we lopen met z’n 4 e naar binnen. Pap en Mam gaan inchecken en ik ga zitten, ik kijk of ik wifi heb en twitter ‘eindelijk, aangekomen in hotel’ Ik zie Nils binnenlopen “Kom eens mee naar buiten” zegt hij en ik loop mee, als ik buiten ben krijg ik gelijk een sneeuwbal in mijn gezicht en Nils zegt “Ik ga een geweldige vakantie beleven met mijn meisje” hij kust me en het begint te sneeuwen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen